(Jotku) Miehet ei tee kotitöitä - Kenen syy?s

Vierailija

Uutisissa ja täällä on ollut keskustelua miesten väheksynnästä. Itse en miestäni väheksy, mutta jaammekin kotityöt. Ei nyt siis sovita erikseen. Mut molemmat tekee mitä haluaakin sillä hetkellä. Pesee pyykkiä, tekee ruokaa jne. Sitä arvostaa toista ihan hirveästi. Ja on ollut puhetta täälläkin: "MIEHENI EI TEE KOTITÖITÄ!" Ja olen nähnyt niitäkin pojankloppeja! Ja asunutkin sellasen kanssa joskus :( Mutta onko kukaan miettinyt kenen syy se on? Olen pistänyt merkille että SEN MIEHEN ÄIDISTÄ KIINNI! Joten kasvattakaa omat lapsenne hyvin! Näyttäkää mallia kotona. Älkää väheksykö kumppanianne ja opettakaa lapset siivoamaan! Varsinkin ne pojat! Ei saa tehdä niistä uusavuttomia! Opettakaa ruoanlaitto! Saa sitten piparia isompana kun on oma perhe :DD Lue: Hyvän liiton.

Kommentit (1)

Vierailija

Meillä syy miehen isän ja äidin, jotka ovat näyttäneet mallia. Miehen isä makaa sohvalla ja miehen äiti ei voi vaatia häneltä mitään, koska kotityöt kuuluvat naiselle. Mies yrittää päästä siihen samaan meidän lasten kanssa; poika saa olla rauhassa ja tytärtä pyytää aina tekemään sitä ja tätä. 

Uusimmat

Suosituimmat