Nuha ja kipeät ylähampaat

Vierailija

Onko kellään muulla tällaista? Kun on kova nuha, ylähampaita jomottaa koko ajan. Särkylääke auttaa vähän. Tekisi mieli purra hampaat johonkin, vaikka sinitarraan.
Tämä on tosi ärsyttävää!!

Kommentit (7)

Vierailija

Poskionteloissa painetta, tuntuu hampaissa. Mulla on tuo aina flunssassa. Pari kertaa nuoruudessa oli niin arat hampaat että piti hammaslääkärillä tarkastaa tilanne ja aina löytyi poskiontelotulehdus syyksi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Poskionteloissa painetta, tuntuu hampaissa. Mulla on tuo aina flunssassa. Pari kertaa nuoruudessa oli niin arat hampaat että piti hammaslääkärillä tarkastaa tilanne ja aina löytyi poskiontelotulehdus syyksi.

Pystytkö millään sitä lievittämään?
Ap

Vierailija

Poskiontelotulehdus. Käytä nenäkannua ja/tai avaavia suihkeita ja mene lääkäriin ultrauttamaan ne. Mulla on aina sama oire, etenkin tärinässä sattuu ylähampaisiin. :X

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Poskiontelotulehdus. Käytä nenäkannua ja/tai avaavia suihkeita ja mene lääkäriin ultrauttamaan ne. Mulla on aina sama oire, etenkin tärinässä sattuu ylähampaisiin. :X

Joo, kannua olen käyttänytkin. Mutta mulla tämä tulee heti kun nuha alkaa, voiko še olla tulehdus heti?
Ap

Vierailija

Mulla loppui tuo ongelma, kun jätin maidon kaikissa osasissaan ja olomuodoissa pois. Joillekin maidon kaseiini aiheuttaa limaisuutta ja sain aina poskiontelon ja otsaontelon tulehduksia ja olin muutenkin helposti tukkoinen.

Pitäisi kai koputtaa puuta sanoessaan, ettei ole 4 vuoteen ollut ongelmia eikä antibiootteja.

Vierailija

Antihistamiinia,.niin helpottaa painetta! Itse otan aina flunsassa ja olrn säästynyt monelta poskionteloidentulehdukselta ja antibioottikuurilta. Minulle toimii hyvon Zyrtec yms.. monet läyttää Duactia, joka taas ei auta minulla.

Uusimmat

Suosituimmat