Pano paskoi pöntön tukkoon ja häippäsi vaivihkaa

Vierailija

Paljon nolompaa tuollainen häipyminen kuin vaikkapa asiasta suoraan kertominen! Mikä pelle! Pönttö täynnä paskavettä... Olisi kyllä saanut itse tökkiä kepillä aiheuttamaansa tukosta, mutta nyt minä joudun sen tekemään. Ällöä.

Kommentit (15)

Vierailija

Miksi aina oletetaan että se olisi sitä peetä mikä sen pöntön on tukkinut?
Mulla ainakin on paha tapa tunkea liikaa paperia.

Vierailija

Hei mä tunnen tän tarinan! Toinen osapuoli (taisi olla muuten nainen)kertoi jossain noloin seksikokemuksesi ikinä -ketjussa pari vuotta sitten, miten oli seuraavan aamun krapuloissaan vääntänyt ventovieraan hoidon wc-pöntön tukkoon ja hätäpäissään paennut paikalta miehen vielä nukkuessa.
Mitä tästä voidaan päätellä:
1) kyseessä on urbaanilegenda
2) kyseinen ilmiö on valitettavan yleinen
3) kyseinen mies huomasi tapahtuneen vasta nyt!

Vierailija

Sulle tuntuu käyvän sama useasti, ei ole pitkä aika edelliskerrasta. Mahtaa olla tylsä elämä, kun ainut huvi on kakkajuttujen suoltaminen nettiin. Kannattaa sinunkin hävitä vähin äänin palstalta ja pysyä poissa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Hei mä tunnen tän tarinan! Toinen osapuoli (taisi olla muuten nainen)kertoi jossain noloin seksikokemuksesi ikinä -ketjussa pari vuotta sitten, miten oli seuraavan aamun krapuloissaan vääntänyt ventovieraan hoidon wc-pöntön tukkoon ja hätäpäissään paennut paikalta miehen vielä nukkuessa.
Mitä tästä voidaan päätellä:
1) kyseessä on urbaanilegenda
2) kyseinen ilmiö on valitettavan yleinen
3) kyseinen mies huomasi tapahtuneen vasta nyt!

Vastaan 2. Ilmiö on yleinen! :D
Sillä olen itse pönttöjen tukkija myös. Pakkoko sen paperin on olla niin paksua.

Uusimmat

Suosituimmat