Mummorintsikoiden tuunausvinkkejä?

Vierailija

Ostin kahdet ihonväriset mummorintaliivit oikein kunnon full cup seksintappajat, koska changessa ei ollut mitään muita malleja mun koossa ja muissa alusvaateliikkeissä ei oo ollenkaan mun kokoa. En kuitenkaan ole tottunut käyttämään värittömiä mummoliivejä ja haluaisin muokata niistä seksikkäät, joten pyytäisin tuunausvinkkejä.

Sivut

Kommentit (28)

Vierailija

Ompele niihin jotain nättiä pitsiä ja muuta sälää. Eilisessä sinkkuelämässä Carriella oli just ihonväriset rintsikat, vähän ot.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ompele niihin jotain nättiä pitsiä ja muuta sälää. Eilisessä sinkkuelämässä Carriella oli just ihonväriset rintsikat, vähän ot.

Joo taidan ostaa mustaa pitsiä. Tais olla joo. :)

Teen niihin toisiin jotain muuta. Mitä?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Pieniä helmiä, jotka ommellaan? Askartelukaupasta voisi loytyä kaikkea kivaa rintsikkaduunailuihin.☺

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Leikkaa nännien kohdalle reiät.

Sinkkumies

No just! Ihan varmasti. Miettikää jos tästä tulis joskus trendi. Toisaalta olis ihan kätevää, kun ei tarvis alkaa säätämään, kun imettää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mikä niin erikoinen koko on ettei mistään alusvaatekaupasta löydy?

Voi kuule, ei siihen tarvita kuin normaali ympärysmitta ja runsas varustus. Isojen tyttöjen mallit on liian väljät, kuppikokoa ei ole riittävästi edes Stockalla tai Sokoksella. Itse ostan myös Changen liivejä, niiden koko 80J. Mitoitus on omaa luokkaansa, mutta turha kuvitella löytävänsä sopivia muualta kuin erikoisliikkeistä. Ei siellä Changessakaan osu sopivia kohdalle kuin harvoin, en tykkää mummomalleista. Tunnen siis ap:n tuskan. Minua tosin häiritsee enemmän se, miten vaatteet istuvat mummoliivien päällä, muuten sama, miltä näyttävät.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Pieniä helmiä, jotka ommellaan? Askartelukaupasta voisi loytyä kaikkea kivaa rintsikkaduunailuihin.☺

Hyvä idea. Kiitos!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Voi kuule, ei siihen tarvita kuin normaali ympärysmitta ja runsas varustus. Isojen tyttöjen mallit on liian väljät, kuppikokoa ei ole riittävästi edes Stockalla tai Sokoksella. Itse ostan myös Changen liivejä, niiden koko 80J. Mitoitus on omaa luokkaansa, mutta turha kuvitella löytävänsä sopivia muualta kuin erikoisliikkeistä. Ei siellä Changessakaan osu sopivia kohdalle kuin harvoin, en tykkää mummomalleista. Tunnen siis ap:n tuskan. Minua tosin häiritsee enemmän se, miten vaatteet istuvat mummoliivien päällä, muuten sama, miltä näyttävät.

En pitäisi Stockan enkä varsinkaan Sokoksen kokovalikoimaa kauhean laajana. Mene oikeaan rintaliiviliikkeeseen tai tilaa netistä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leikkaa nännien kohdalle reiät.

Sinkkumies

No just! Ihan varmasti. Miettikää jos tästä tulis joskus trendi. Toisaalta olis ihan kätevää, kun ei tarvis alkaa säätämään, kun imettää.

Mietin miten niistä sais miehelle kivat ;)  Ei tarvi ottaa mua kovin vakavasti.

sinkkumies

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Spreijaa ne pinkeiksi.

Onko sellaisia spray värejä kankaille olemassa? Mietin värjäämistä ihan tavallisilla kangasväreillä, miten ne muuten kestää peaua?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

En pitäisi Stockan enkä varsinkaan Sokoksen kokovalikoimaa kauhean laajana. Mene oikeaan rintaliiviliikkeeseen tai tilaa netistä.

En ole kiinnostunut mummoliiveistä ja mainitsemillasi "oikeilla liikkeillä" on tarjota vain niitä, jos kuppikoko on oikeasti iso. Ei kannata yrittää päteä ihmiselle, joka on elänyt asian kanssa 25 vuotta ja käynyt kyllä tarkistamassa"oikeiden liikkeiden" surkean tarjonnan. Pelkkä laadukas materiaali ei riitä, kaula-aukosta näkyvä mummomalli ei ole seksikäs olipa sitten mustaa silkkiä tai punaista pitsiä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat