Gootit pelastivat mummon Hesburgerin kassalla

Sivut

Kommentit (31)

Vierailija

Ilahduttava tarina. Pidin erityisesti siitä, että kertojana ei ollut kyseisen goottipariskunnan nainen, vaan avun saanut mummo lapsenlapsineen. 

Pidän nolona Facebook-viestejä, joissa auttaja laulaa itselleen ylistyslauluja... 

Vierailija

Olen vanha kävelykeppiä käyttävä mummo. Viime viikolla leijonatatuoitu persu auttoi minut kadun yli. Tarjosin viittä euroa mutta kaljupää sanoi että pistä hyvä kiertämään.

Tänään sitten naapurinpojan leija tarttui meidän pihakuuseen ja minä että mikä ettei ja niin minä mummo kiipesin kuuseen ja leija sieltä alas ilosta itkevälle pojalle ja alas tuli mummokin  kiäh kiäh lumikinokseen tupsahdin ja voi jukelin tähären kun meni lunt apöksyistä sisään ja voi jukelin tähären että äkkiä sisälle...

..pistetään hyvä kiertämään. 

Vierailija

Miksi sekä tekstissä, että näissä vastauksissa pitää mainostaa sitä, että pariskunta oli gootteja? Pidetäänkö sitä jotenkin ihmeellisempänä, että gootti auttaa kuin että auttaja olisi joku muu? Mä taas melkein ajattelisin toisin päin

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
no on kai se nyt parempi kuin leijonapersu

Aatteles, minä olen gootti mutta myös persu jolla roikkuu leijonakoru kaulassa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen vanha kävelykeppiä käyttävä mummo. Viime viikolla leijonatatuoitu persu auttoi minut kadun yli. Tarjosin viittä euroa mutta kaljupää sanoi että pistä hyvä kiertämään.

Tänään sitten naapurinpojan leija tarttui meidän pihakuuseen ja minä että mikä ettei ja niin minä mummo kiipesin kuuseen ja leija sieltä alas ilosta itkevälle pojalle ja alas tuli mummokin  kiäh kiäh lumikinokseen tupsahdin ja voi jukelin tähären kun meni lunt apöksyistä sisään ja voi jukelin tähären että äkkiä sisälle...

..pistetään hyvä kiertämään. 

Älä nyt palstapersu jaksa enää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
no on kai se nyt parempi kuin leijonapersu

Aatteles, minä olen gootti mutta myös persu jolla roikkuu leijonakoru kaulassa.

hyi helvetti

Vierailija

Valitettavasti nykyäänkin pidetään valtavirrasta tyylillisesti poikkeavia ihmisiä epäilyttävinä. Punkkarit, gootit ja hevarit ovat monen ennakkoluuloisen mielestä väkivaltaisia, hulluja, narkkareita tai muuten vain ilkeitä kusipäitä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miksi sekä tekstissä, että näissä vastauksissa pitää mainostaa sitä, että pariskunta oli gootteja? Pidetäänkö sitä jotenkin ihmeellisempänä, että gootti auttaa kuin että auttaja olisi joku muu? Mä taas melkein ajattelisin toisin päin

Kyllä niistä gooteista tulee sellainen olo, että hautovat pimeitä ja synkkiä ajatuksia. Että ei varmaan mummojen auttaminen ole ekana mielessä.
Eivät myöskään ole kovin lähestyttävän ollisia, katse maassa ja tukka silmillä, paksu nahkatakki haarniskana.

Vierailija

Ilmeisesti mä tunnen sit pelkästään määritelmästä poikkeavia/epänormaaleja gootteja. Varsinaiseen aatteeseenhan mä en ole perehtynyt.

t: nelonen

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvä luoja. Ja tällä kauhea määrä yläpeukkuja. Tämä just nykymenossa mättää.

SE OLI VAAN HAUSKA YKSITYISKOHTA. Ei tarvitse vetää siitä heti hirveitä syrjimisjuttuja. EN USKO että gootit loukkaantuivat hirveästi. Mutta ei. Teidän sijaisloukkaantujien pitää ryhtyä heti kiljumaan...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat