Montako toistaiseksi voimassa olevaa työsuhdetta sinulla on ollut ja mikä on ikäsi nyt?

Vierailija

Mistä syystä ovat loppuneet?
Minä olen nyt toisessa vakituisessa työsuhteessa ja olen 37. Ensimmäisestä itse irtisanouduin kolmekymppisenä.

Sivut

Kommentit (44)

Vierailija

Sain elämäni toisen toistaiseksi voimassa olevan työsopimuksen muutama kuukausi sitten. Olen 36-vuotias. Ensimmäsestä toistaiseksi voimassa olevasta työsuhteesta irtisanouduin vuonna 2009, kun sain silloin mieluisamman työn ja työilmapiiri oli huono.

Vierailija

Toinen menossa, irtisanouduin ekasta koska pomo oli ihmiskyrpä (sai potkut pian irtisanoutumiseni jälkeen). Olen 29, ensimmäiseen duuniin menin 21/22-vuotiaana.

En ole ikinä tehnyt pätkätöitä tai määräaikaisuuksia tms.

Vierailija

Kolme, itse lähdin ensimmäisestä, toisesta potkittiin (pitkäaikaisesta suhteesta), ja kolmannessa olen vankina tällä hetkellä. Ikä kohta 50.

Vierailija

Olen nyt neljännessä. Näiden lisäksi yksi määräaikainen sopimus ja nopeasti laskemalla viisi erilaista keikkatyötä ilman sopimusta.

22v.

Vierailija

Olen 32-vuotias, työelämässä jo 7 vuotta eikä mulla ole koskaan vielä ollut toistaiseksi voimassa olevaa työsuhdetta, määräaikaisia vain :(

Vierailija

4 kpl. Olen 44 v.
 Välissä äitiyslomia ja hoitovapaita yhteensä n. 4,5 v. ja nämä vakituisten työsopimuksien aikana.

Työsuhteet kestäneet 4-7 v. ja aina olen sanonut itseni irti siitä syystä että olen saanut ns. paremman paikan.

Ekan vakituisen työn sain 26-vuotiaana. Ihan ekoja työsuhteita lukuunottamatta siis vakituisia paikkoja. Tosin yksi vakkkareista alkoi määräaikaisena, mutta vakinaistettiin jo ennen määräajan umpeutumista.

Markkinointi- ja viestintäalalla.

Vierailija

Nolla. Samaa määräaikaista tehtävää ovat teettäneet sopimusta ketjuttamalla jo viisi vuotta, vielä olis pari vuotta samaa kuulemma luvassa, sit loppuu kokonaan...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen 27, enkä ole koskaan saanut muita kuin määräaikaisia soppareita. :/

Ja lisään vielä, että olen tehnyt töitä 18-vuotiaasta asti ja alkaa kyllästyttää tää jatkuva pätkätyöläisyys. Aina saa pelätä ja jännittää, että saako uuden sopparin vai ei. :/

Ja se vasta kyllästyttääkin, että nykyisessä työpaikassani määräaikaisilla ei ole työterveyshuoltoa, lomia eikä liikuntaseteleitä. Tunnen itseni ihan kakkosluokan kansalaiseksi työpaikkani vakkareihin verrattuna.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat