Kuolleet julkkikset

Vierailija

Ketä kuollutta julkista ns.kaipaat? Itse kävin just vilkaisemassa taas Julia Tukiaisen blogia hymyssä, oli jotenkin niin symppis ja joskus aikanaan hänet muutaman kerran tapasin ja tosi kiva tyyppi oli kyseessä.

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Kirkaa. Tänään kun radiosta kuulin Kirkan laulavan, minulle tuli tosi surullinen olo.

Olin rakastunut Kirkaan, näin hänestä nuorempana niin ihanaa unta.

Kyllä David Bowienkin kuolema kosketti. Ensimmäisessä ostamassani Suosikissa oli Bowie kannessa, nuoruuteni jotenkin alkoi silloin. On kuin joku aikakausi olisi nyt minunkin elämässäni päättynyt.

Nyyh.

Vierailija

Mitähän vaikkapa River Phoenixista olisi tullut jos ennenaikaista kuolemaa ei olisi tapahtunut? Hän oli mun nuoruuden "Leonardo di Caprio" ;)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kyllä David Bowienkin kuolema kosketti. Ensimmäisessä ostamassani Suosikissa oli Bowie kannessa, nuoruuteni jotenkin alkoi silloin. On kuin joku aikakausi olisi nyt minunkin elämässäni päättynyt.

Nyyh.

Ihan nää samat fiilikset Michael Jacksonista. Tulen varmasti aina kaipaamaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ketä kuollutta julkista ns.kaipaat? Itse kävin just vilkaisemassa taas Julia Tukiaisen blogia hymyssä, oli jotenkin niin symppis ja joskus aikanaan hänet muutaman kerran tapasin ja tosi kiva tyyppi oli kyseessä.

No voin kyllä ymmärtää  jos sentään tapasit hänet tai jos joku on tuntenut (tai vaikka sitten vain nähnyt livenä henkilökohtaisesti jossain konsertissa) mutta kaivata ,saati surra jotakuta sellaista ,jota ei ole koskaan henkilökohtaisesti missään nähnyt edes vilaukselta...

Siinä tapauksessa ainakin hänen eläessään  tuottamallaan aineistolla täytyy sitten olla jotain tavattoman syvälle sieluun painunutta ja jotain aivan  henkilökohtaisena koettua merkitystä ja jatkuvaa sisältöä omalle elämälle ,ennenkuin voisi sanoa jotain niiden,esim.  teosten tekijää  oikeasti 'kaipaavansa'.

Tässä mielessä ehkä jotain kirjailijaa,runoilijaa tai laulajaa voisi kaivata.

Jotain prinsessa Dianan kaipuuta taas en kyllä  suoraan sanottuna pysty ymmärtämään mitenkään .

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tony Halme, oli jotenkin niin äijä ja tykkäsin jopa sen kirjoista.

Jos joku oli eläessään lähinnä pelkkä  uhoava öykkäri ja ns. täys kusipää,jonka livenä näkemisen olisi aikanaan kokenut melko  vastenmielisenä ja jopa pelottavana,niin muuttuuko hän sitten kuoltuaan (tai siis se  hänen muistonsa) yllättävästi  hyväksi,lämmittäväksi  ja ihanaksi ?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat