Vinkkejä yksinäiselle nuorelle naiselle

Vierailija

Olen 26-vuotias nainen ja minulla ei ole yhtään naispuolista kaveria. Asun Oulussa. Vinkkejä, mistä löytää kavereita tai onko täällä muita kaverittomia, jos joku haluaisi vaikka tavata ja tutustua... Baareilu ei ehkä kiinnosta, mutta muu juttelu ja yhdessä tekeminen kyllä. Olen hetero ja lapseton, jos noilla on väliä.

Usein tuntuu, että vietän liikaa aikaa yksin. Olen luonteeltani kuitenkin ihan seurallinen ja sosiaalinen, voin antaa itsestäni aluksi ujon ensivaikutelman, mutta paremmin tutustuttaessa olen ihan puhelias...

Kommentit (6)

Vierailija

Hmmmh, työpaikalta? Harrastuksesta? Joltain kurssilta tai koulusta? Tai sitten vain alat deittailla miehiä ja alat heidän kavereikseen sitä kautta?

Vierailija

tuo voisi olla itseni kirjoittama paitsi paikkakunta on eri :) 

olen itse huomannut, että rohkeasti harrastusporukoihin meneminen on paras keino tutustua ihmisiin ja saada kavereita. itse olen mennyt erääseen harrastukseen ihan vain seuran takia, ja sekin on mielestäni ok. toki harrastus on sellainen että sitä jaksan tehdä.

Vierailija

Opintopiirit, harrastukset, kurssit, internetin keskustelupalstat, jotka on luotu tietyn kiinnostuksenkohteen ympärille. Näistä olen omat ystävät löytänyt.

Uusimmat

Suosituimmat