Miehellä miesflunssa eikä meinannut suostua lähteä koiran kanssa lenkille :D

Vierailija

Heh väitti että kuumemittarin mukaan 38,5 astetta lämpöä mutta koitin kämmenellä otsaa enkä kyllä huomannut yhtääb mitään. Tämä on varmaan se kuuluisa "miesflunssa" kun miehellä vähän kurkku kipeänä esittävät kuin olisivat kuoleman sairaita :D
Sanoin että tolla tekosyyllä et pääse pälkähästä ja jos et lähde koiraa ulkoiluttamaan saat nukkua viikonlopun sohvalla. Kummallisesti tämän jälkeen sitten löysi voimia lähteä sinne lenkille heh heh ;D

Kommentit (15)

Vierailija

Miehet tuntevat lämmönnousun naisia paremmin joten flunssa voi tuntua aika pahalta, varsinkin jos kuumetta tosiaan oli tuon verran.

Vierailija

Oi miten ihanalta ja rakastavalta puolisolta kuulostatkaan. Toivottavasti miehesi tapaa siellä koiranulkoilutuslenkillä helvetin seksikkään naisen joka kutsuu sen kotiinsa nussimaan nuhan pois.

Vierailija

Meillä mies vei kiltisti MUN koiran ulos kun olin viikon flunssassa, ihana mies. Sä taas kuulostat kamalalta. 
Mutta provohan sä oletkin. 

Vierailija

Lassukka (8)veti heti alapääjutuksi. Mystinen on hälle vulva, jota koskaan ei ole nähnyt eikä tule näkemäänkään.

Vierailija

Kuulostat ihan hitlerille! Hullu akka! Onneksi meitä löytyy empaattisiakin naisia. Tulis mieleenkään laittaa omaa ukkoa tollasessa kuumeessa pihalle!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mammoilla ei sitten ole laisinkaan huumorintajua, tässä oiva esimerkki. Terkuin, kasi

Sinulla on huonot jutut, siinä syy.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miten kun sä seuraavan kerran märiset sohvan pohjalla naisvittuvuotaaflunssassasi,

pyydätkö miestä hakemaan vähän sidukkaa, suklaata ja pitsaa kun olet itse niin tuskissasi kun pillu erittää töhkää eikä voi tehdä mitään?

Tämähän on se naisten suuuuuuri "sairaus" joka oikeuttaa pahimmillaan repimään miehen naaman verille tai hajoittamaan puolet astioista.

Sitten jaksavat vitsailla ja vähätellä miesten sairastamista.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kukin ulkoiluttaa omat koiransa. On sitä vastuunottoa omista tekemisistä.

Koko päivä haukuttu miestä  "lopettaisin kyllä miehen arvostelun mutta kun on pikkupoika, ei osaa pukea lasta ei osaa ottaa vaatteita matkoille, ei tee kakkupohjaa synttäreille " jne.  

...ja nyt sitten miehen pitäisi ulkoiluttaa vaimon hankkima koira ;) hei haloooo !!!! 

Uusimmat

Suosituimmat