Koska olet viimeksi imuroinut?

Vierailija

Mulla joku 3-6 kk sitten.

Sivut

Kommentit (26)

Vierailija

Tänään. Varmaan kolmesti. Ipanat sotkee syödessä nii melkein aina saa olla imuroimassa. Koko kämppä imuroidaan 1-2päivän välein.

Vierailija

Heinä- tai elokuussa. Siivosin kämpän luovutuskuntoon. Siitä asti olen asunut asunnossa jossa käy siivooja.

Vierailija

En muista milloin olisin viimeksi imuroinut. Kotona äiti imuroi ja sieltä muutinkin suoraan tyttiksen kanssa yhteen, ja luonnollisesti hän pitää huushollin siistinä.

M27

Vierailija

Mies olen ja tykkään asua puhtaammassa asunnossa. Siksi imuroin asuntoni kerran viikossa tai kahdessa viikossa. Tarvittaessa toki useammin. En voi sietää likaista asuntoa pidemmän aikaa.

Toinen syy: Erityisesi imuroimisen useampi laiminlyönti johtaa siihen että esimerkiksi tietokoneen, digiboksin yms. elektronisten laitteiden tuulettimien aiheuttama ilmavirta imee ja kerryttää pölyä laitteen kotelon sisäpuolelle. Laitteen sisälle kertynyt pöly lopulta muodostuu eristeeksi haitaten laitteen ilmanvaihtoa ja jäähdytystä. Tämä kertynyt pöly johtaa laitteen ylikuumenemiseen, hidasteluun ja toiminta ongelmiin, lopulta ennen aikaiseen rikkoutumiseen. Imurin mukana tulleella muovisella rakosuulakkeella voi täysin turvallisesti imuroida kaikkien/lähes kaikkien laitteiden ilmanotto ja poistoaukkojen reiät puhtaaksi pölystä. Tämä tietysti ilman minkäänlaista voimankäyttöä. Imurointi on tietysti suositeltavaa suorittaa laitteen ollessa sammuksissa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mies olen ja tykkään asua puhtaammassa asunnossa. Siksi imuroin asuntoni kerran viikossa tai kahdessa viikossa. Tarvittaessa toki useammin. En voi sietää likaista asuntoa pidemmän aikaa.

Toinen syy: Erityisesi imuroimisen useampi laiminlyönti johtaa siihen että esimerkiksi tietokoneen, digiboksin yms. elektronisten laitteiden tuulettimien aiheuttama ilmavirta imee ja kerryttää pölyä laitteen kotelon sisäpuolelle. Laitteen sisälle kertynyt pöly lopulta muodostuu eristeeksi haitaten laitteen ilmanvaihtoa ja jäähdytystä. Tämä kertynyt pöly johtaa laitteen ylikuumenemiseen, hidasteluun ja toiminta ongelmiin, lopulta ennen aikaiseen rikkoutumiseen. Imurin mukana tulleella muovisella rakosuulakkeella voi täysin turvallisesti imuroida kaikkien/lähes kaikkien laitteiden ilmanotto ja poistoaukkojen reiät puhtaaksi pölystä. Tämä tietysti ilman minkäänlaista voimankäyttöä. Imurointi on tietysti suositeltavaa suorittaa laitteen ollessa sammuksissa.

Tämä ongelma on ratkaistu. Otin kummatkin kyljet irti koneesta. Ilma kiertäköön.

Vierailija

Tänään.

Yleensä imuroin päivittäin keittiön, olkkarin ja eteisen. 2-vuotias, kissa ja koira tuo yllättävän paljon roskia pitkin lattioita.

Vierailija

Tänään muksun huoneessa. Kaveri yökylässä enkä todella laittanut hänelle patjaa sinne pölykasan päälle. Samalla vähän eteisen keskilattialta isompia. Viikonloppuisin yleensä tulee imuroitua edes alakerta.

Vierailija

Koko talon mies imuroi viikko ennen joulua, mä imuroin vähän enenpiä viä jouluna ja sit vähä olohuoneesta ja eteisestä ku kuusi vietiin pois.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat