Siskon 11v sotki kylpyhuoneen ulosteella, piirsi seiniin yms. Tarvetta terapiaan tms?

Vierailija

Oli minun luonani päivän ja ihan mielellään tuli. Kävimme kaupassa ja hän sai valita karkit mitä halusi. Iltapäivällä halusi katsoa elokuvan. Sanoin että valitsee hyllystä jonkun lasten elokuvan. Hyllyssä oli myös Texasin moottorisahamurhaaja jota en ollut huomannut piilottaa.

Otti tietysti sen ja sanoi että haluaa nähdä sen. Sanoin että ehdottomasti ei, se on aikuisten elokuva ja sitäpaitsi levy on (muka) rikki.

Tämän jälkeen meni vessaan ja oli sotkenut paikat. Käskin käydä pesulla ja pestä itsensä + mennä rauhoittumaan (nyt lepää vierassängyssä, taisi nukahtaa) itsensä pesi mutta minulle jäi kylpyhuoneen pesu. Ei kai ole normaalia tuon ikäiseltä? Siskoa en viitsi häiritä sen kerran kun pääsi viettämään miehensä kanssa aikaa.

Miten ottaisin asian esille vai annanko olla?

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Äitinä haluaisin tietää, joten kerro siskollesi, rauhallisesti ilman hysteriaa. Toteat vain että näin kävi. Siskosi saa päättää mitä tekee.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ap:lla olisi kyllä tarvetta terapiaan kun kyhäilee näin paskoja provoja.

0/5, ei jatkoon.

Kyllä tämmöstä tapahtuu. Olen itse todistanut kun 7v erityislapsi teki näin. Olihan se järkyttävää kyllä.

Vierailija

Siis kyllä tällaista ihan oikeasti tapahtuu eli ei välttämättä ole provo, mutta normaalia se ei ole. Ota asia puheeksi siskosi kanssa huomenna.

Vierailija

On tietysti vakava psykiatrinen oire. Tosin toi su texas-jutska viittaa provoon. Kouluissa esijntyy vessan sotkemisia aina joskus. Terve lapsi ei tee sellaista. En ymmärrä tota löpinää siskolle kertomisen arastelusta.

Vierailija

Mun 12-v poika vielä joskus erehtyy pissaamaan nostamatta pöntön istuinrengasta. Joka ikinen kerta pyydän hänet siivoamaan jälkensä. Ei sentään sotke ulosteella, mutta kyllä minä tuon sukulaislikan pistäisin ihan itse siivoamaan jälkensä. Lähinnä ne on psyykkisesti sairaita tai dementoituneita, jotka sotkee ulosteella, ei tervejärkinen 11- v sotke ulosteella - eikä ainakaan sen jälkeen, kun on joutunut itse jälkensä siivoamaan.

Vierailija

Vakavia ja erittäin poikkeavia henkisiä kehityshäiriöitä jos noin senikäinen tekee.Ei mene edes mihinkään lapsellisuuden piikkiin tuo tuollainen.

Vierailija

Ilmiselvä protesti! Vai tarvetta terapialle ja psykiatrinen oire, kyökkipsykologit vauhdissa.

Tyttö olisi halunnu kattoa moottorisahiksen ja protestoi kieltoa vähän erikoisemmin. Vetikö kunnon "kilarit"?

t:psykiatri

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat