Voinko polttaa röökin ja väittää miehelle etten polttanut?

Vierailija

Olen ollut polttamatta pari viikkoa. Onko paha valhe?

Kommentit (14)

Vierailija

No et selvästikään oo vielä valmis lopettamaan. Ite poltin puoli vuotta mieheltä salaa, ajatella :D Lopetin vasta kun sairastuin (hengitystiet, virustauti mutta rööki pahensi enkä enää ikinä halua sitä oloa etten saa henkeä). Itelleshän sä vaan valehtelet :)

Laita hiukset kiinni tai pipo päähän, puhaltele savut sinne päin mihin tuulee ja pese hampaat jälkikäteen!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sano ettet polttanut tupakkaa vaan kannabista. Tupakka, hyi!

Joo, kannabiksen hajua ei tosiaan erota tupakan hajusta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mite mul on semmone tunne et tota kutsutaan valehteluks...

Jos mies ei kysy niin ei tarvi valehdella. Mies o itekin lopettanut röökin. Tosin käyttää nuuskaa ja purkkaa. Itse en mitään ja olen muutenkin viihdepolttaja ja arkisin poltan yhden tai kaksi päivässä. Joskus olen pitempäänkin polttamatta. Mies polttanut askin päivässä. Ap

Vierailija

Kannattaa hei oikeest lopettaa kokonaa polttamine...tuntuu huomattavasti paremmalt ja kyllä: mun mies kiitti ja kiittää viel jälkeenpäi. Just do it! Mut ei se polttamine nyt kovin suuri rikos oo...tosin rehellisyys kunniaan!

P162

Valehtelu on valehtelu, lupasit itselle ja miehellesi. Ei se mikään vakava valhe ole, mutta kertoo kyllä itsestään jotain. Että tupakointi on parempi, kun olla rehellinen miehellesi/itsellesi. Jos haluat tupakoida, päätös on sinun. Sano vaan rehellisesti, että nyt tekee mieli ja mene, jos tosiaan et pysty muuten. Kokemuksesta voin sanoa, että se ei kannata. Ei valehtelu miehelle, eikä itsellesi, eikä tupakoiminen lakon jälkeen, kun olet jo ne isommat ensiaskeleet tehnyt. Mieti, kuinka hienosti olet pärjännyt ja kaikkia niitä syitä, miksi lopetit- hiusten ja käsien haju, suussa huono maku, usko pois, pitkän ajan jälkeen se ei enää maistu siltä, elikkä valmistaudu makuun kun vetäisit kielellä tuhkakupin sisällä ympyröitä... elikkä ei hyvä. Tsemppiä, toivottavasti pääset yli siitä halusta ja jatkat ilman, ei tarvi potea syyllisyyttä, se yksi tupakka ei ole sitä väärti ;) Itse 19vuotta tupakoinut ja lopettanut. Samat asiat käyty läpi, kun sulla nyt. Jos valehtelet ja tupakoit, tulee vaan huono olo. Ei kannata. Mutta päätös tosiaan sinun. Tsemppiä!!!

Vierailija

Mitä muuta olet miehellesi valehdellut tai aiot valehdella? Vai onko sinulla sama naisen logiikka kuin entisellä vaimollani, että toisen mieliksi valehteleminen ei ole valehtelua lainkaan?

Paperossi-Ossi

Minä en ymmärrä, miten joillekin ihmisille voi olla ongelma se, että polttaa pari paperossia päivässä. Kun marssii ovesta ulos vaikkapa lähimpään pikkukauppaan, saa sillä matkalla jo enemmän myrkkyjä henkielimiinsä kuin niistä parista vaivaisesta tupakasta. Useimpien luokittelu- taikka otannanvalintaperusteilla mitään paria savuketta päivässä ei edes lasketa tupakoinniksi ensinkään.

Itse polttelen yleensä 5-10 savuketta illalla tai myöhään yöllä melkein ketjussa juuri ennen nukkumaanmenoani, enkä missään tapauksessa halua enkä näe mitään syytä luopua tästä hyvästä tavasta.

Paperossin polttelu karkottaa flunssankin, kunhan tilanteen oivaltaa riittävän varhain ja rupeaa kessuttelemaan jo siinä vaiheessa, kun "paha" vasta aloittelee hyökkäystään. Ihan täyden kuumeen vaiheessa taudin sairastamista ei enää nopeuta eikä äkkiparantumista tuo paperossikaan.

Ap, lisää hiukan tupakointiasi, poltat liian vähän.

Uusimmat

Suosituimmat