Mikä on ollut elämäsi paras ruoka-annos?

Vierailija

Miksi juuri se?

Sivut

Kommentit (41)

Vierailija

Näitä on ollut satoja mutta yksi parhaista on ollut Melanzane alla Parmigiana annos italialaisessa ravintolassa Dubaissa:D Parempi kuin kertaakaan Italiassa.

Kun olin lapsi isä paistoi thüringerin makkaroita pannulla ja kuumensi hapankaalia ja ruisleivänpaloja niiden rasvassa. Sellaista elämystä ei enää saa, nykyiset makkarat ihan mauttomia. Toki edelleen tuota herkkua tehdään.

Tuore osteri Skotlannissa vuonon rannalla...

Vierailija

Mä en kestä. Mä en kestä. Olen ap, ja pelkäsin että tästä ketjusta tulee joku hienostoravintoloissa syötyjen aterioiden brassailuketju. Olin valitettavasti oikeassa.

Kiittää roiskeläpistä nauttineita. Minä tykkään hookoon blööstä.

Vierailija

Parhaita ovat olleet ne, kun saa leikkauksen tai tähystyksen jälkeen pitkästä aikaa syödä. Ihan mitä tahansa. Vaikka perus sairaalaruokaa.

Vierailija

Kolme vuorokautta junalla läpi Euroopan. Ruokaa asemien kioskeilla ja kuppiloissa. Sitten Lissabonissa sardinhas assadas, grillatut sardiinit perunoiden ja vihreän salaatin ja valkoviinin kanssa. Elämä oli taas niin ihanaa.

Vierailija

Semmoinen perinteisen grillin hampurilainen kesäyössä kokolihapihvillä ja kaikilla mausteilla. Paljon raakaa sipulia. Ah, mikä nautinto.

Vierailija

No en ole kyllä syönyt hienoissa ravintoloissa, enkä matkaillut ulkomailla, joten johtuu varmaan siitä että on pakko mainita nakkisämpylät lapsuuden synttäreillä.

Enää en voi kysyä mikä niiden sämpylöiden taika oli, ja mistä ne edes olivat peräisin.

Muuten kyllä niitä parhaita tulee tuon tuosta tehtyä ihan itse, ja kyllä se nälkäisenä ja viikon paastottua moni eineskin nostaa melkein tipan linssiin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä en kestä. Mä en kestä. Olen ap, ja pelkäsin että tästä ketjusta tulee joku hienostoravintoloissa syötyjen aterioiden brassailuketju. Olin valitettavasti oikeassa.

Kiittää roiskeläpistä nauttineita. Minä tykkään hookoon blööstä.

Olisit sanonut, että hoon blöö on hienoin sallittu ruoka ketjussa. 

Vierailija

Saan varmaan alapeukkuja, mutta

1. Tortilla jauhelihalla, salaatilla, juustoraastella, tomaatilla, jalapenoilla, kermaviilillä ja tacokastikkeella. aaah  alkoi tekemään hirveästi nyt mieli.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat