Ei pitänyt juoda mutta nyt olen jo humalassa.

Vierailija

Näköjään pystyn olemaan viikon tai korkeintaan kaksi juomatta.

Kommentit (15)

Vierailija

Kokeile seuraavan kerran vertaistukea jos oikeasti haluat pysyä irti viinasta. Meinaan olla irti viinasta tämän päivän ja selviä päiviä on kertynyt kohta viisi vuotta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minä olen juonut koko tämän vuoden, ei ole mikään meriitti mutta repesi kunnolla

Minä join koko viimevuoden ..

t. rapis

(ja sitä edellisen ja sitä .. )

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Joitko hyvää- vai rähinäviinaa?

Sukulaismies tiesi kertoa, että jos pullon pohjassa on R, se on rähinäviinaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minä olen juonut koko tämän vuoden, ei ole mikään meriitti mutta repesi kunnolla

Vastahan tässä on kaksi viikkoa eletty tätä vuotta, joten tuo ei ole mikään saavutus.

Vierailija

Minäkin alle viikon nyt ollut juomatta ja taas alkoholihammasta kolottaa ja tekisi mieli saada pää sekaisin. Aion yrittää nyt loppukuun kuitenkin olla juomatta, on hankalaa. Humalassa haluaisin olla mutta krapulaa en jaksa ja sellainen tulee nykyään aina.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joitko hyvää- vai rähinäviinaa?

Sukulaismies tiesi kertoa, että jos pullon pohjassa on R, se on rähinäviinaa.

R oli valmistettu Riihi vitun mäellä, jossain muualla oli muinoin toinenkin lasitehdas Suomessa enää ei ole yhtään

Vierailija

Minullakin on punkkupullo auki.

Join lasillisen ja nyt väsyttää. Tai anteeksi, tissuttelin sitä lasillista melkein tunnin ja nyt väsyttää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kokeile seuraavan kerran vertaistukea jos oikeasti haluat pysyä irti viinasta. Meinaan olla irti viinasta tämän päivän ja selviä päiviä on kertynyt kohta viisi vuotta.

Suunnilleen sama aika minulla vertaistuen avulla eikä ole pitkän tähtäyksen suunnitelmia minullakaan, onpahan nytkin yksi selvä päivä taas jo iltapuolella. En olisi ikinä uskonut pystyväni olemaan edes viittä päivää selvin päin. Ihmeellisintä on se, ettei tee edes mieli.

Uusimmat

Suosituimmat