Tunnetko yhtäkään karismaattista naista?

Vierailija

Jos tunnet kuvaile häntä. :)

Kommentit (11)

Vierailija

Ei naisissa oikein ole. Ei tule mieleen yhtään naista joka olisi muulla tavalla merkittävä kuin seksuaalisesti haluttava.

Vierailija

Just. No minä kyllä tunnen niin monta, että tänne on turha ruveta kirjoittamaan listaa tuollaisille lassukkatrolleille.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Just. No minä kyllä tunnen niin monta, että tänne on turha ruveta kirjoittamaan listaa tuollaisille lassukkatrolleille.

Mikä tässä aloituksessa viittasi siihen että kysyjä olisi "lassukkatrolli"?

Vierailija

Minä. Olen sellainen, johon katseet kääntyy väkisinkin.  Siskollani ja veljelläni on myös sama ominaisuus. Jotenkin olemme usein huomion keskipisteenä, vaikka emme aina haluakaan. Enkä sano tätä kehuakseni, koska se ei aina ole kivaa. Näin vaan on. Olen kysynyt miksi ja saan usein juuri vastaukseksi että meillä on sitä karismaa. Mitä lie se onkin.

Vierailija

Aika montakin! Näyttelijöistä mm. Seela Sella ja Kati Outinen livenä uskomattoman karismaattisia, vaikka erittäin pienikokoisia naisia molemmat, kirjailijoista todella karismaattisia ovat mm. Sofi Oksanen ja Leena Krohn ja oikeuslääkäri Helena Ranta on livenä tavattuna ollut hyvin karismaattinen ja vaikuttava persoona.

t. toimittaja

Vierailija

Mun mielestä meidän luokalla on yks tosi karismaattinen nainen. Se on kotoisin Helsingistä mut muutti kehäkolmosen ulkopuolelle opiskelemaan. Sitä on vaikea kuvailla. Se on semmone kaunis ranskalaistyyppinen femme fatale tyyppinen muija. Se pukeutuu vähän vanhanaikasesti ja polttaa tupakkaa samalla tavalla kuin Audrey Hepburnin vois kuvitella polttavan. Semmonen vanhanaikainen kaunis nykyaikainen ja erilainen brunetti nainen :D

Vierailija

Tunnen parikin karismaattista naista. He ovat hyvin erilaisia. Heitä yhdistää se, että ovat koko persoonallaan mukana vuorovaikutuksessa, siis avaavat itsensä ja ajatuksensa toiisen iloksi - mutta eivät tyrkytä mitään, vasn kuuntelevat toista ja reagoivat kuulemaansa.

Uusimmat

Suosituimmat