Romanttisten tunteiden kuolema ruuhkavuosissa pitkässä suhteessa

Vierailija

Nyt tuntuu siltä, että kaikki romanttiset ja ylipäätään lämpimät tunteet aviopuolisoa kohtaan ovat vaihtuneet puhtaaseen vitutukseen. On vain melkein aina niin rankkaa ja rasittavaa ja sitten sitä stressiä kumpikin purkaa toiseen. Kuinka kauan tällaisessa tilanteessa pitäisi vielä yritää sinnitellä yhdessä ja yrittää lähinnä lasten takia? Älkääkä ehdottako mitään parisuhdeterapiaa, mies ei lähde sellaiseen.

Sivut

Kommentit (56)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Älkääkä ehdottako mitään parisuhdeterapiaa, mies ei lähde sellaiseen.

Miksi ei? Voisitko itse lähteä esim. yksin?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Muistele alkuaikoja.

Eivät olleet häävejä aikoja nekään, olin silloin niin epävarma ja ahdistunut. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kokisi varmaan joutuvansa ns. syytetyn penkille. Mitä mun yksin hyödyttäisi mennä? Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kokisi varmaan joutuvansa ns. syytetyn penkille. Mitä mun yksin hyödyttäisi mennä? Ap

Miksi oletat että hän kokisi olevansa syytettyjen penkillä? Onko ongelmien käsittely esim. kotona sitä että mies kokee olevansa syytetty ilman mahdollisuutta vastata syytteisiin tms.? Ulkopuolisen kanssa keskustelusta ilman puolisoakin voisi olla paljonkin hyötyä, se voisi myös helpotta miehen tunnetta siitä syytettynä olemisesta.

Vierailija

On sanonut ettei terapiaan lähde. Miehen ratkaisu koko tilanteeseen on se, että mä pitäisin turpani kiinni. Ap

Vierailija

Pitkässä suhteessa ruuhkavuosina on parasta kun tietää saavansa kunnolla kullia illalla tai aamulla ennen töihin lähtöä. Pitäkää itsenne kunnossa. Ei mulla muuta.

Vierailija

. Mitä mun yksin hyödyttäisi mennä? Ap[/quote]

Vain omaa käytöstään voi muuttaa, usein toinen siinä tilanteessa sitten muuttaa omaansa.Tässä mielessä voisi olla järkevää mennä yksin. Jos se ei toimi olet ainakin tehnyt sen mitä voit.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Pitkässä suhteessa ruuhkavuosina on parasta kun tietää saavansa kunnolla kullia illalla tai aamulla ennen töihin lähtöä. Pitäkää itsenne kunnossa. Ei mulla muuta.

No se on toki yksi asia, että mies ei ole kiinnostunut seksistä (kanssani). Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

. Mitä mun yksin hyödyttäisi mennä? Ap

Vain omaa käytöstään voi muuttaa, usein toinen siinä tilanteessa sitten muuttaa omaansa.Tässä mielessä voisi olla järkevää mennä yksin. Jos se ei toimi olet ainakin tehnyt sen mitä voit.[/quote]
Kuinka kauan mun pitäisi kestää valitusta j vittuilua ja seksittömyyttä sen jälkeen, kun itse olen muuttanut käytöstäni? Ap

Vierailija

Minkä ikäiset lapset. Monet tutut eronneet taapero + vauva -vaiheessa ja kaatuneet myöhemmin. Haluatko itse seksiä itsesi kanssa? Meillä oli joskus lähes vuoden hiljainen kausi. Aloitin seksi harrastamisen yksin. Kun aloin tuntea itseni eroottiseksi, ' valmiiksi ' ja haluttavaksi, oli aika ottaa mieskin hommaan mukaan :) Seksiin ei voi pakottaa, siihen voi houkutella.

Vierailija

Oma onnellisuus ei koskaan saisi olla parisuhteesta kiinni. Ei ole kumppanin tehtävä 'tehdä onnelliseksi'. Kiukuttelu kuuluu usein arkeen, toivottavaa olisi että annetaan palautetta teoista, ei ihmisestä. Jos tiedät jo ennen suun avaamista että sanominen ei muuta mitään eikä tee sinua onnelliseksi, kannattaa ihan oikeasti pitää turpa kiinni. Hyvän parisuhteen salaisuus on asioiden katsominen sormien läpi ja rento yhdessäolo :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat