Hierojalla käynti oli pelkkää sivelyä

Vierailija

Juuri tulin puolen tunnin klassisesta hieronnasta, jonka olin saanut lahjaksi. Onko klassinen hieronta tosiaan sellaista hellää sivelyä, mikä ei tunnu missään? Oli muuten pisin puolituntinen hierojalla koskaan. Selkä oli todella jumissa, ja turhautti todella saada tällaista hipellystä. Sanoin jo hieronnan alussa, että saa käyttää voimaa ihan kunnolla, ja mainitsin siitä vielä puolessa välissäkin hierontaa. Eipä tapahtunut mitään. Raivostuttavaa aikani tuhlaamista tämä kyllä oli...

Kommentit (10)

Vierailija

Riippuu hierojasta. Minä halusin juuri oikein kunnollista lihasten möyhimistä ja ostin hyvältä vaikuttavalta hierojalta kymmenen kerran paketin. Sain viisi tuntia sivelyä ja kaksi ja puoli tuntia lämpimän savihauteen alla makaamista. Kuulin jälkeenpäin, että tuo hieroja oli hurahtanut reiki-hoitoon. Mutta mistäpä sen olisi voinut tietää.

Vierailija

Itse haluaisin nimenomaan kevyttä kosketusta. Klassinen hieronta oli liian kovaa minulle eli käytti liikaa voimaa. Se sattui.

Vierailija

Whaaat.. ihan hanurista? Mulla on poikaystävä joka sivelee mua tarpeen tullen. Muutenkin ihmettelen joskus, miten vähän hierojat panostaa: on nähty kirkkaita kattovaloja, vastailtu puhelimeen kesken hieronnan, poistuttu huoneesta moneksi minuutiksi, pidetty hierojan lempiradiokanavaa päällä jne...  Lopulta ei paljoa vaadittaisi että saataisiin asiakas palaamaan (sen hyvän hieronnan lisäksi), mutta nuo hyvät paikat on kyllä kiven alla. No, en aio kertoa miesystävälle kuinka huono hieronta oli, koska arvostan kuitenkin ajatusta lahjan takana.

Vierailija

Ei pitäisi olla. Ainakaan mun mielestä. Tosin mä olen käynyt hierojalla vain harvoin. Viimeksi se oli sivelyn ja hieromisen väliltä, mutta niin että hieroja hieroi toista puolta selästä sen 40 minuuttia, koska erehdyin sanomaan että oikea puoli on kipeämpi ... 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Riippuu hierojasta. Minä halusin juuri oikein kunnollista lihasten möyhimistä ja ostin hyvältä vaikuttavalta hierojalta kymmenen kerran paketin. Sain viisi tuntia sivelyä ja kaksi ja puoli tuntia lämpimän savihauteen alla makaamista. Kuulin jälkeenpäin, että tuo hieroja oli hurahtanut reiki-hoitoon. Mutta mistäpä sen olisi voinut tietää.

Siis annettiinko sun ymmärtää että tiedossa olisi kunnon hieromista? Kai sentään valitit asiasta... 

-ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Siis annettiinko sun ymmärtää että tiedossa olisi kunnon hieromista? Kai sentään valitit asiasta... 

-ap

Hierojan mielestä tuo oli juuri passeli hoito. Lääkärin lähetteellä menin ja kuvittelin, että kyllä ammattilainen tietää.

Vierailija

Mitä järkeä hieronnassa ylipäänsä on? Eikö se nimenomaan ole pelkkää sivelyä? Mitä vaikutusta sillä pitäisi olla syvempiin kudoksiin?

Jos auton moottori on rikki, niin ei se konepeltiä hieromalla korjaannu.

Uusimmat

Suosituimmat