Muut pienirintaiset naiset HELP!!

Vierailija

Minulla siis se tilanne, että useampi raskaus ja imetys takana ja tissikoko muuttunut ihan miniksi. Kuppikoko nykyään varmasti 80AA, koska 80A on yleensä hiukan iso. Mistä hemmetistä te muut pienirintaiset löydätte sopivan kokoisia kauniita ja seksikkäitä liivejä? En ole pitkään aikaan löytänyt mistään oikean kokoisia ja tunnen oloni nykyisissä todella epämukavaksi ja epäseksissääksi. Olen jo vakavasti harkinnut pienten silareiden ottamista tämän ongelman vuoksi. En kaipaa tähän isorintaisten tai muiden ikäviä kommentteja. Itsetuntoni on muutenkin ihan paskana tämän vuoksi. Olen nuori, enkä halua pukeutua mummoliiveihin.

Sivut

Kommentit (41)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
A-kuppi ja yeensä olen ostanut ihan Seppälästä tai muista vaatekaupoista, joista saa myös alusvaatteita.

Olen käynyt läpi nämä peruskaupat mistä aikaisemmin ostin rintaliivejä läpi, mutta 80A on minulle liian iso ja sen pienempää ei yleensä ole. 75 taas on liian kireä muuten vaikka kuppikoko voisi olla oikea.

Vierailija

Olin itsekin aiemmin 80AA, mutta tuon kokoisia liivejä ei löydy mistään. Meidän pienirintaisten kun oletetaan olevan kauhean kaposia :) Laihtumisen myötä pystyn änkeytymään paremmin noihin 75AA-liiveihin ja niitä käytän. Lindexiltä olen vain noita löytänyt. Kaikissa muissa nuorten kaupoissa koot ovat liian isoja. Ja aina voi ostaa niitä lisäkepaloja! Ne on käteviä.

Vierailija

Ööö, älä käytä liivejä. Jos vain miehen takia haluat käyttää niin, anna hänen valita. Liivit on inhottavia pitää ja itse pidän vain töissä kun muuten paikat heiluu liikaa toimistolla kävellessä.
Jos nännit haittaa niin kokeile jotain nännilappuja.
AA nuorena, nyt B

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olin itsekin aiemmin 80AA, mutta tuon kokoisia liivejä ei löydy mistään. Meidän pienirintaisten kun oletetaan olevan kauhean kaposia :) Laihtumisen myötä pystyn änkeytymään paremmin noihin 75AA-liiveihin ja niitä käytän. Lindexiltä olen vain noita löytänyt. Kaikissa muissa nuorten kaupoissa koot ovat liian isoja. Ja aina voi ostaa niitä lisäkepaloja! Ne on käteviä.

Mietinkin, että pitääkö oikeesti alkaa laihduttamaan, että löytyy oikean kokoiset liivit. Näköjään siis täytyy. Yksi motivaattori lisää tästä😒

Ja hei kiitos, olin kokonaan unohtanut noi lisäkepalat! 😊

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ööö, älä käytä liivejä. Jos vain miehen takia haluat käyttää niin, anna hänen valita. Liivit on inhottavia pitää ja itse pidän vain töissä kun muuten paikat heiluu liikaa toimistolla kävellessä.
Jos nännit haittaa niin kokeile jotain nännilappuja.
AA nuorena, nyt B

En halua olla ilman liivejä muuta kuin kotona. Näyttää ihan laudalta ilman, kun nännit vaan nöpöttää. Mitkään vaatteet ei istu ja muutenkin ryhditön olo. Peittelen pieniä rintojani😞 mies kyllä tykkää, että olisin ilman.

Vierailija

Lindexiltä tosiaankin löytyy tosi pieniä kokoja. Ostin just 14 v tyttärelle. Siellä oli oma hylly jossa oli 65AA- 80AA kokoisia.

Vierailija

Ootko käynyt Changesta katsomassa? Pitäisi olla aika paljon laajempi koko valikoima, ja tosi kivojakin malleja löytyy :)
Hintaakin tosin ikävä kyllä enemmän, mutta vielä taitaa olla joulun alet menossa?..

Vierailija

Lindex, Seppälä.... Itse olen pienirintainen 75A. Käytän muotoon topattuja liivejä vai miten niitä kutsutaan.

Jos käyttäisin tavallisia liivejä, niin tyhjät pussit ei näyttäisi kivalta paidan alla : D

Näillä mennään, enkä laittaisi silikoneja, vaikka ilmaseksi saisi.

Korosta  niitä piirteitä, joista itsessäsi pidät. Kukaan ei ole täydellinen ja mun mielipiteeni on, että ei se ainakaan ole kaunista, että on rakenne kynnet, ripsen pidennykset, silikonirinnat, rasvaimut jne. Parhaimmillaan kaikki samassa paketissa. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ootko käynyt Changesta katsomassa? Pitäisi olla aika paljon laajempi koko valikoima, ja tosi kivojakin malleja löytyy :)
Hintaakin tosin ikävä kyllä enemmän, mutta vielä taitaa olla joulun alet menossa?..

Olen miettinyt sinne menoa, mutta vielä en ole kynnyksen yli astunut. Meinaan, hävettää mennä esittelemään myyjälle näin pieniä rintoja. Hinnalla ei sinänsä ole väliä, kunhan löytäisin oikean kokoiset. Onko kellään kokemusta niistä "kotimyynti-rintsikoista" Evelace tms.? Löytyykö niitä pienissä koissa? Faktahan on se, että nämä ei enää tästä kasva. Olen kolmen lapsen äiti ja imetykset vei rintani vielä pienemmäksi, mitä ne aikaisemmin olivat

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Lindexiltä tosiaankin löytyy tosi pieniä kokoja. Ostin just 14 v tyttärelle. Siellä oli oma hylly jossa oli 65AA- 80AA kokoisia.

Kiitos, täytyypä käydä katsomassa, jos siis löyty 80AA kokoakin ☺

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat