Selässä varmaan jumi joka säteilee rintaan. Miten sen saisi pois?

Vierailija

Jossakin toisen lapanuun seutuvilla. Mikä auttaa? Ollut siitä asti aina enemmän ja vähemmän hellä kun kaaduin viime talvena pyörällä pahasti.

Kommentit (9)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jossakin toisen lapanuun seutuvilla. Mikä auttaa? Ollut siitä asti aina enemmän ja vähemmän hellä kun kaaduin viime talvena pyörällä pahasti.

LAPALUUN

ExoPol
Seuraa 
Liittynyt9.1.2015

Kokeile tätä:

Kääri pyyhe rullalle ja aseta se lattialle. Käy rullan päälle selälleen ja laita kädet sivuille sellaiseen "antaudun" asentoon. Hilaa rullan päällä itseäsi senttisentiltä ylös tai alas. 

Minulla tuo naksauttaa aina jostain kohtaa selkärankaa ja jumi helpottaa. 

Vierailija

Tai kaksi tennispalloa tiukkaan sukan sisään. Makaa selälläsi ja rullaile pitkin yläselkää kädet suorana. Yritä rentoitua.

Vierailija

Tutkituta. Itse fyssarina en tekisi mitään, ennen kuin olisi varmistettu, ettei ole ollut murtumaa tai repeämää missään. Ihan vain varmuudeksi, vaikka tod näk onkin lihasten suojalukko.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tutkituta. Itse fyssarina en tekisi mitään, ennen kuin olisi varmistettu, ettei ole ollut murtumaa tai repeämää missään. Ihan vain varmuudeksi, vaikka tod näk onkin lihasten suojalukko.

Selittäisitkö mikä on tuo suojalukko?
Entä mitä selälle tai rintalastalle tehtäis jos ois murtuma?

Vierailija

En haluais pelotella, mutta naisilla selän/kaulan kipu on yleinen sydänkohtauksen oire. Tosin jos kipua on ollut jo vuoden, niin tuskin taitaa olla sydäri...

Vierailija

Minulla oli kipuja lavassa, käsivarressa ja kyynärpään alapuolella. Myös niska oli niin kipeä, että pystyin nukkumaan vain selälläni, pää hiukan taaksepäin pyöreän tyynyn päällä. Kävin fysioterapiassa, ja venyttelin. Sitten toinen lääkäri sanoi sen johtuvan rannekanavasta. Hankin tuen yöksi, ja nyt kipu on lähes kadonnut. Nyt kun suuri kipu on poissa, huomaan, että ranteen pieni painallus aiheuttaa uutumisen ja kivun. Eli syitä on monta, mutta rannekanavakipu on aika helposti diagnosoitavissa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat