Mua väsyttää tämä pimeys

Vierailija

Mä en jaksa tätä pimeyttä. Väsyttää ihan koko ajan, paitsi yöllä tottakai. Jos ei aamulla pitäisi herätä nukkuisin varmaan iltaan asti, koska ei mun keho tajua. Vapaapäivinä ois kiva saada jotain aikaiseksi, koska niitä on vähän ja niitä aina odottaa. Herään niin myöhään, että päivä on jo minun osaltani pilalla, enkä jaksa tehdä kuin pakolliset, jos niitäkään. Telkkarin edessä menee koko päivä. Syödäkään ei oikein jaksa. Kiva tämä elämä. Tekisi mieli kuolla.

Kommentit (9)

Vierailija

Tuttua, tuttua. Mä olen jo vuosia sitten luovuttanut enkä pimeään vuodenaikaan oikeastaan paljon mitään teekään. Menen aikaisin nukkumaan. Kevään tullen olen taas pirteä ja energinen, mutta tämä pimeä vuodenaika on ihan hanurista.

Vierailija

Kirkasvalolamppu on aika kallis, mutta erinomainen apu talviajan uupumukseen. Ei siis mikään sarastusvalo tai korvahuuhaavalo, vaan kirkasvalolamppu säännöllisesti ja ohjeiden mukaan käytettynä.

Minä lorvailisin mielelläni sängyssä aamulla, päivällä ja illalla yön lisäksi, mutta kirkasvalolamppu pitää minut liian virkeänä, on pitänyt jo viitisentoista vuotta. Ja yöllä nukuttaa kunnolla. Suosittelen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän kyllä täysin miks me ollaan niin masentunut ja viinaan menevä kansa.

Hyvin on propaganda mennyt perille mitä tuohon "viinaan menevyyteen" tulee.
Suomea pitää tietenkin verrata muihin jotta voidaan moista väittää -ja omat kokemukset ovat sellaisia että tuo on vain ja ainoastaan sossujen keksimä perustelu riistoverotukselle & holhoukselle.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän kyllä täysin miks me ollaan niin masentunut ja viinaan menevä kansa.

Hyvin on propaganda mennyt perille mitä tuohon "viinaan menevyyteen" tulee.
Suomea pitää tietenkin verrata muihin jotta voidaan moista väittää -ja omat kokemukset ovat sellaisia että tuo on vain ja ainoastaan sossujen keksimä perustelu riistoverotukselle & holhoukselle.

Kalikka kalahti? 

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat