Lihasrelaksanteista kysyttävää

Vierailija

Mulle määrättiin hiljattain Dolaneita niskakipuun. Vielä en ole syönyt, koska olen hyvin arka syömään mitään lääkkeitä. Nyt kuitenkin tuntuu siltä, että on miltei pakko. Määräyksessä lukee 1-2 kpl 1-3 krt päivässä tarvittaessa. Uskallanko ottaa tyhjään vatsaan? Entä voinko ottaa ensin puolikkaan, katsoa, mitä tapahtuu ja ottaa vasta myöhemmin toisen? Kuinka kauan tuon vaikutus kestää? Entä kuinka kauan sen vaikutuksen alkamisessa kestää tabletin otosta?

Kommentit (14)

Vierailija

Dolania ei tarvitse ottaa ruoan kanssa, ja tabletin voi myös puolittaa, koska pakkausseloste ei kiellä sitä. En tiedä miten kauan ja nopeasti se vaikuttaa. Mikset vain ota kokonaista tablettia, jos kerta annos on 1-2 tablettia?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Dolania ei tarvitse ottaa ruoan kanssa, ja tabletin voi myös puolittaa, koska pakkausseloste ei kiellä sitä. En tiedä miten kauan ja nopeasti se vaikuttaa. Mikset vain ota kokonaista tablettia, jos kerta annos on 1-2 tablettia?

Koska olen nössö, enkä uskalla?

Vierailija

Kokonainen naamaan vaan, minulle on myös määrätty Dolania niskan rentouttamiseen. Ei minulle ainakaan tullut mitään pöhinää noista, ihan normaali olo. Jos arvelluttaa, niin voithan ottaa tabletin juuri ennen nukkumaanmenoa.

Vierailija

Hei olin ihan samanlainen kuin sinä ap ja epäröin kun sain ekan repeptin dolania mutta ei niistä oikeasti tullut mitenkään outo olo. En nyt osaa sanoa miten pian vaikutuksen tuntee jumittavissa lihaksissa mutta suhteellisen nopeaan. Mitään muuta vaikutusta en noista huomannut ja voi ottaa tyhjään vatsaan. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kokonainen naamaan vaan, minulle on myös määrätty Dolania niskan rentouttamiseen. Ei minulle ainakaan tullut mitään pöhinää noista, ihan normaali olo. Jos arvelluttaa, niin voithan ottaa tabletin juuri ennen nukkumaanmenoa.

Pääsen nukkumaan vasta aamuyöstä, sisko tuli viihteelle kaupunkiin, jossa asun ja hän tulee yöksi tänne.

Vierailija

Ota illalla, itselläni ainakin alkavat väsyttämään. Ei kuitenkaan mikään pöhnä vaan ihan normaali väsymys.

Vierailija

Jos ei oo kerta toleranssia, niin varmasti laittaa väsyttää ja tokkuraan. Tai itse sain joskus sitä 2mg:sta öö Zirdaludea(?). Eikä autonrattiin ollut kyllä mitään asiaa :D Mutta kun päivät kului, niin sitten ei enää tullut tokkuraan. Ja onneksi ei kauan tarvinnut syödäkkään. Itsellä vatsa menee vähän jumiin lääkkeistä :/ Toivottavasti niskakipu hellittää! Itse otin sillee kun lääkäri oli kirjoittanut. Yhden kokonaisen tabletin. Olikohan 3xpäivässä...? En ole varma. Ja kyllä se aika pian toimii! Tietty riippuu kuinka jumissa olet :(

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos ei oo kerta toleranssia, niin varmasti laittaa väsyttää ja tokkuraan. Tai itse sain joskus sitä 2mg:sta öö Zirdaludea(?). Eikä autonrattiin ollut kyllä mitään asiaa :D Mutta kun päivät kului, niin sitten ei enää tullut tokkuraan. Ja onneksi ei kauan tarvinnut syödäkkään. Itsellä vatsa menee vähän jumiin lääkkeistä :/ Toivottavasti niskakipu hellittää! Itse otin sillee kun lääkäri oli kirjoittanut. Yhden kokonaisen tabletin. Olikohan 3xpäivässä...? En ole varma. Ja kyllä se aika pian toimii! Tietty riippuu kuinka jumissa olet :(

Siis niskasi, et sinä :D

Uusimmat

Suosituimmat