Isäni ei hyväksy suhdettani (iso ikäero)

Vierailija

Olen siis 20 vuotias nainen ja ollut yhdessä poikaystäväni kanssa 3 vuotta.Aloimme seurustelemaan, kun olin 17 v ja mies 37v .Isäni ei hyväksynyt suhdettani alussa eikä ole vielä tähän päiväänkään sitä hyväksynyt.Äitini on yrittänyt vakuutella hänelle, että ei hän voi sille mitään, koska emme kumminkaan eroa mieheni kanssa isäni tahdosta.Olen kyllästynyt tähän tilanteeseen ja isäni kiukutteluun.Isäni on kummiskin jo 60 v. ja luulisi hänen ymmärtävän. Hän sanoo aina ettei hyväksy suhdetta koska "Siitä ei voi tietää mitään hyvää"
Olisi kiva käydä vanhemmillani kylässä mutta käymme mieheni kanssa siellä ainoastaan, kun isä on poissa.

En jaksa enää.

Onko teillä antaa vinkkejä miten saisin isän vakuuteltua, että mies ei käytä minua hyväksi yms ?

Sivut

Kommentit (75)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Älä edes yritä vakuutella. Anna isän olla mitä mieltä on. Jos hän alkaa arvostella päin naamaa, vaihda puheenaihetta.

Joo pitäisi antaa hänen pitää mielipiteensä mutta ongelmana on se, että isä ei suostu edes näkemään miestäni.Koska olisi kivaa nähdä useamminkin vanhempiani mutta jos menen heitä katsomaan joudun menemään yksin ja silloinkin isä on hiljainen ja ns.suuttunut.

-Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kakskymppisenä sitä tietää kaiken.
Kolmekymppisenä huomaa ettei tiennykään. Suhteenne ei tule kestämään.

Olenko väittänyt tietäväni kaiken?

-Ap

Vierailija

Olisi kiva nähdä kärpäsenä katossa minkälainen suhteenne on. Veikkaanpa, että isäsi aavistelut ja pelkäämiset ovat todella asiaa.. Kerropa arjestanne ja vaikka siitä mitä ajattelit suhteenne olevan tulevaisuudessa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä edes yritä vakuutella. Anna isän olla mitä mieltä on. Jos hän alkaa arvostella päin naamaa, vaihda puheenaihetta.

Joo pitäisi antaa hänen pitää mielipiteensä mutta ongelmana on se, että isä ei suostu edes näkemään miestäni.Koska olisi kivaa nähdä useamminkin vanhempiani mutta jos menen heitä katsomaan joudun menemään yksin ja silloinkin isä on hiljainen ja ns.suuttunut.

-Ap

No isälläsi on yhtäläinen oikeus käytökseensä kuin sinullakin. Mielestäni sinä käyttäydyt typerästi, isäsi suhtautuminen on luonnollista.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kakskymppisenä sitä tietää kaiken.
Kolmekymppisenä huomaa ettei tiennykään. Suhteenne ei tule kestämään.

Olenko väittänyt tietäväni kaiken?

-Ap

Olenko väittänyt niin?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olisi kiva nähdä kärpäsenä katossa minkälainen suhteenne on. Veikkaanpa, että isäsi aavistelut ja pelkäämiset ovat todella asiaa.. Kerropa arjestanne ja vaikka siitä mitä ajattelit suhteenne olevan tulevaisuudessa.

Mitä haluat tietää?? Mies käy töissä niinkuin minäkin.Hänellä ei ole lapsia eikä niitä halua.Itse en myöskään usko haluavani lapsia asiat voivat tosin muuttua.Ollaan normaali pariskunta käydään leffassa,syömässä ja vietetään paljon aikaa yhdessä vapaa-ajalla.Meillä on toki myös omat kaverimme, jota tapaamme aina silloin tällöin.

-Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

-Ap

No isälläsi on yhtäläinen oikeus käytökseensä kuin sinullakin. Mielestäni sinä käyttäydyt typerästi, isäsi suhtautuminen on luonnollista.

Minä käyttäydyn typerästi, jos isäni ei suostu vieläkään hyväksymään suhdettani??

Olen sanonut hänelle vaikka kuinka monta kertaa, että ymmärrän hänen kantansa mutta, kun asiat eivät ole niin.

-Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tuo nyt edes ole mikään ikäero, joku muu juttu isääsi häiritsee, onko miehesi afikkalainen tai vastaavaa

Ihan suomalainen hän on eikä ole muutakaan erikoista miksi pitäisi vihata..

-Ap

Vierailija

Isäsi on fiksu (sillä jokainen hyvä isä toivoisi lapselleen vain parasta). Esim. kukaan normaali aikuinen mies ei ryhtyisi seurustelemaan 17-vuotiaan kanssa. Ei mulla muuta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

-Ap

Minä käyttäydyn typerästi, jos isäni ei suostu vieläkään hyväksymään suhdettani??

Olen sanonut hänelle vaikka kuinka monta kertaa, että ymmärrän hänen kantansa mutta, kun asiat eivät ole niin.

-Ap

Käyttäydyt typerästi seurustelemalla miehen kanssa johon suuri ikäero sekä vielä uskomalla suhteen kestävyyteen.

Vierailija

No mitäs kun tulee ero ja se on varma, viimeistään kun olet 30 hoksaat ettei semmosen vanhan ukon kanssa ole tulevaisuutta!
Välit isääsi ovat entiset, vain koska pidit pääsi ja väkisin päätit rakastaa tuota miestä. Kyse on selkeästi jostain mielenilmauksesta tms. kun isän mielipide tuntuu niin tärkeältä, muuten et välittäisi vaan keskittyisit omaan onneesi. Välit isäsi kanssa eivät koskaan korjaannu jos et pian hyväksy tosiasioita ja anna periksi.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat