Onko täällä muita, joilla on (identtinen) kaksonen?

Vierailija

Oletteko kaikki läheisiä kaksosenne kanssa? Minulla on identtinen sisar ja olettamus tuntuu olevan, että identtisyyden takia meidän tulisi olla vieläkin läheisimpiä kuin "tavallisten" sisarusten. Netistäkin löytyy lähinnä juttuja siitä, miten identtinen sisar on "tärkein ihminen maailmassa"... Todellisuudessa me emme kuitenkaan näe välttämättä kuin kerran vuodessa, joskus emme sitäkään eli emme todellakaan ole läheisiä. Luonteiltamme olemme täysin erilaisia, täysin erilaiset kiinnostuksen kohteet jne.

Ovatko "kaikki" muut läheisiä oman (identtisen) kaksosensa kanssa?

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Olemme tulleet läheisimmiksi vanhempina. Nuorempina olimme hieman hällä väliä toisistamme, ja ulkomailla asuessani jopa unohdin monesti että minulla on kaksoissisko:D
Viestittelimme päivittäin, yleensä montakin kertaa, on se sisko tärkeä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olemme tulleet läheisimmiksi vanhempina. Nuorempina olimme hieman hällä väliä toisistamme, ja ulkomailla asuessani jopa unohdin monesti että minulla on kaksoissisko:D
Viestittelimme päivittäin, yleensä montakin kertaa, on se sisko tärkeä.

Piti kyllä kirjoittaa että viestettelemme päivittäin nykyään, pirun ipad.

Vierailija

Meilläkin nuo yli vuoden tauot näkemisessä ovat tulleet silloin, kun olen ollut kesät ulkomailla (yleensä siis näemme toisiamme sukujuhlissa, joita on kesäisin).

Vierailija

Olemme todella samanlaisia ja voin sanoa siskon aina olleen elämäni tärkein ihminen. Jos joskus saisin omia lapsia niin tilanne varmaan muuttuisi.

Vierailija

Mulla on kaksoisveli (olaan perheen ainoat lapset) ja ollaan oltu aina toistemme parhaat kaverit ja meillä on melkeen aina ollu sama kaveripiiri. Pisin aika mitä ollaan oltu erossa toisistamme on 1 viikko ja se oli tuskaa :D. Tekstailtii koko ajan! Kesällä veli alottaa armeijan ja mä toivottavasti muutan opiskelujen perässä. En tiedä miten tuun kestämään...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mulla on kaksoisveli (olaan perheen ainoat lapset) ja ollaan oltu aina toistemme parhaat kaverit ja meillä on melkeen aina ollu sama kaveripiiri. Pisin aika mitä ollaan oltu erossa toisistamme on 1 viikko ja se oli tuskaa :D. Tekstailtii koko ajan! Kesällä veli alottaa armeijan ja mä toivottavasti muutan opiskelujen perässä. En tiedä miten tuun kestämään...

Ja me ei olla identtisii. Oon itte tyttö.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

nussitteko?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

nussitteko?

Yök ei!

Vierailija

Lapsena me tapeltiin päivittäin, välillä ihan fyysisestikin. Joskus kouluiässä me heitettiin taistelemasta ja nykyään ollaan tosi läheisiä. Ollaan molemmat opiskelijoita ja asutaan samassa kämpässä. Oikeasti tosi ihanaa kun ei tarvi asua ihan omillaan, mutta on kuitenkin poissa vanhempien nurkista ja vuokra jaetaan puoliksi mutta ei ole kämppistä jonka kanssa pitäisi sopia asiat ja jonka kanssa ei välttämättä tulis toimeen. Kaikki päivittäistavaroiden ja ruuan ostokin on kivutonta kun täytetään kaapit ja tehdään ruoka kummankin syötäväksi. Se tekee joka ehtii ja jos ei ehdi niin keitetään nuudelit ja jos toinen on kipeä niin toinen kipittää apteekkiin ja kauppaan ostamaan nenäliinoja. :D

-N21

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat