Kumpi teistä on se halipusuttelija-osapuoli suhteessanne?

Vierailija

Kysyin mieheltäni, olenko hänen mielestään liikaa sellainen "halipusuttelija". Vähän yllätyin, kun vastaus oli, että saisin olla enemmänkin.

Kumpi teistä on se lällympi tapaus?

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Ei kumpikaan. Tää avioliitto on jo niin kuihtunut, loppuun kaluttu. Eletään pelkkinä kämppiksinä. Tähän on tultu.

Vierailija

Ei kumpikaan. Ei olla ikinä oltu ja tuskinpa tullaan olemaankaan, yhdessä oltu jo 18 vuotta. Joskus teininä seurustellessa olin sellainen, mutta vain vähän, se ei istu luonteeseeni ollenkaan ja olisi noloa.

Vierailija

Mies ehdottomasti on se halipusihanipöö meillä. Usein se mainitseekin mulle että mun pitäis enemmän kans halitella jne. Ei vaan oikeen lähe multa luonnostaan sellanen, tykkään kyllä aina kun mies halittelee.

Vierailija

Ei kumpikaan. Kosketaan ohimennen, hyvänyön- ja lähtöpusut, seksiä ehdotetaan ihan vaan kysymällä että käviskös nyt. Seksiin sitten voi kuulua pidempikin suutelusessio.

M44

Minä olin. Lopetin, kun vaimoni, jääprinsessa, kertoi ettei häntä huvita. En taida jaksaa loppuelämäni tuollaisen jääpuikon kanssa viettää.

Vierailija

Kumpikin yhtä paljon, läheisyyttä on aivan todella paljon. Hassua ettei se koskaan ahdista tässä suhteessa. Ilmeisesti kumpaakaan :) Asiasta ei olla puhuttu.

Seksi on sitten tosi rajua. Tykkään, mutta haluaisin joskus vielä kokeilla semmoista elokuvien rakastelua :D Pitää ehdottaa.

Vierailija

Mies on sellainen, itse en ole luonnostani siinä yhtä hyvä. Vastaan hellyydenosoituksiin toki ja miehen myötä itsekin olen vähemmän estoinen kuin ennen.

Vierailija

M44 kirjoitti:
Minä olin. Lopetin, kun vaimoni, jääprinsessa, kertoi ettei häntä huvita. En taida jaksaa loppuelämäni tuollaisen jääpuikon kanssa viettää.

"et taida jaksaa"? Mikä estää sinua lopettamasta suhdetta jo nyt, vaikka tänään? Miksi et voi huolehtia omasta onnestasi ja jättää taaksesi tylsä ja masentava ihmissuhde? Kai sinulla nyt on edes sen verran munaa?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat