se yliopiston lehtori

Vierailija

Iltiksessä parhaillaan juttu, jonka mukaan itä-suomen yliopiston lehtoria syytetään alaikäisen hyväksikäytöstä ja ihmiskaupasta! Tietääkö kukaan tästä?
Mikä yliopisto? Minkä alan lehtori?

Sivut

Kommentit (31)

Vierailija

54-vuotias miestä epäillään törkeästä ihmiskaupasta ja lapsen törkeästä seksuaalisesta hyväksikäytöstä.

Näin sanotaan jutussa.

Vierailija

EIkö kellään ole mitään tietoa tästä? Kaikki itäsuomalaiset ovat parhaillaan syömässä karjalanpaistia ja lämmittämässä saunaa

Vierailija

Iltsikan jutun mukaan "Vangitsemisperusteiden mukaan mies on käynyt törkeää ihmiskauppaa neljän vuoden ajan. Ihmiskauppaa hänen epäillään harjoittaneen 30.8.2010–30.8.2014 Helsingissä. Törkeään lapsen seksuaaliseen hyväksikäyttöön hän olisi syyllistynyt 30.8.2010–28.8.2011."

Ok, hulluja ja moraalittomia sikoja löytyy kaikkialta, mutta yliopiston lehtorista en olisi tällaista ihan ekana uskonut

Vierailija

Mihin hittoon sinä sitä tietoa just nyt tarvitset? Kait se tieto kerkiää odottamaan esim. ensi viikkoon varsinkin kun et itse asu likikään itäsuomea. Yliopistotkin tuppaa olemaan viikonlopun kiinni.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mihin hittoon sinä sitä tietoa just nyt tarvitset? Kait se tieto kerkiää odottamaan esim. ensi viikkoon varsinkin kun et itse asu likikään itäsuomea. Yliopistotkin tuppaa olemaan viikonlopun kiinni.

No  musta nyt vaan on niin mageeta juosta aihe vapaalle heti, kun jokin skandaali näkyy lehdissä ja sitten lukea täältä ennen kuin mikään muu taho ehtii edes juuta sanoa, kaikki tarvittavat tiedot. Tällä kertaa näyttää siltä, että Aihe vapaa ei tiedäkään heti asiasta enemmän kuin Iltis. Mutta olisihan se ollut tyylikästä,.

Vierailija

Palstapersujakaan ei kiinnosta pätkääkään vaikka ne on koko päivän toitottaneet kuinka on huolissaan ihmiskaupasta. Tekijän sukupuoli on vissiin väärä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Eiköhän suurin osa lehtoreista anna hyviä numeroita nuorille neideille tiettyjä palveluksia vastaan

Suojaikäraja (kun lehtori on auktoriteetti) on 18, harvemmin yliopistoissa alle 18-vuotiaita opiskelee. Silloin kun itse opiskelin Jyväskylän yliopistossa, meillä oli yksi alaikäinen opiskelija.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän suurin osa lehtoreista anna hyviä numeroita nuorille neideille tiettyjä palveluksia vastaan

Suojaikäraja (kun lehtori on auktoriteetti) on 18, harvemmin yliopistoissa alle 18-vuotiaita opiskelee. Silloin kun itse opiskelin Jyväskylän yliopistossa, meillä oli yksi alaikäinen opiskelija.

Tämähän viittaisi klassiseen kuvioon, jossa lehtorilla on sutinaa opiskelijansa kanssa. Tosin tuskin silloin puhuttaisiin törkeästä hyväksikäytöstä. JOtenkin se termi tuo mieleen jonkin todella alaikäisen lapsen hyväksikäytön

Vierailija

Tuli mieleen että mitä se on tehnyt jos on saanut ihmiskauppasyytteen. Parittanut ala-ikäistä?

Tosiaan, yliopistoissa opiskelijat ovat yli 18 wee, joten eipä ole ainakaan yliopisto-opiskelijaan sekaantunut.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Tämähän viittaisi klassiseen kuvioon, jossa lehtorilla on sutinaa opiskelijansa kanssa. Tosin tuskin silloin puhuttaisiin törkeästä hyväksikäytöstä. JOtenkin se termi tuo mieleen jonkin todella alaikäisen lapsen hyväksikäytön

Eipä siellä ole juurikaan ala-ikäisiä. Toisekseen jos yliopistolta opiskelijanaisen saisi niin  miksi sekaantuisi juurikin alaikäiseen. 18-vuotiaaseen opiskelijaan sekaantumisesta ei tule rikossyytettä vaan korkeintaan potkut negatiivisen julkisuuden vuoksi.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat