Näin taas unta puutinista!

Vierailija

Mä en kestä

Kommentit (10)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ihanko eroottista unta? Sanoit: dear Vladimir, put in!
;) Älä kehtaa, tää on muutenkin ihan kauheeta. No sen verran voin kertoa, että siinä unessa meikäläinen esitteli hälle tiluksia. Hmph.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
;) Älä kehtaa, tää on muutenkin ihan kauheeta. No sen verran voin kertoa, että siinä unessa meikäläinen esitteli hälle tiluksia. Hmph.

No kerro enemmän. Mitä siinä unessa tapahtui? Oliko se pitkä? Millainen olo sulla oli siinä, hyvä vai hankala?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

No kerro enemmän. Mitä siinä unessa tapahtui? Oliko se pitkä? Millainen olo sulla oli siinä, hyvä vai hankala?

No mä siis esittelin hälle mun kotiseutua, maalaismaisemaa. Pitkä?! Se uniko? :D Olo oli ok, olevinaan tavattu samoissa maisemissa vuotta aikaisemmin. :)

Vierailija

Tiluksien esittely tarkoittaa, että olet henkisesti valmis vastaanottamaan hänet Suomen tulevaksi hallitsijaksi kun hän päättää saapua ja valloittaa meidät. Sinut hän on charmillaan jo valloittanutkin. Ehkä uni on enne ja kesähäitänne tanssahdellaan sukusi maisemissa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No mitä pahaa siinä on? Homot on kuule ihan normaaleja ihmisiä.
Sopisit kyllä hyvin kremlin propagandaan;)
Ottasko nuo töihin? Tiiä vaikka rahulia maksais?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tiluksien esittely tarkoittaa, että olet henkisesti valmis vastaanottamaan hänet Suomen tulevaksi hallitsijaksi kun hän päättää saapua ja valloittaa meidät. Sinut hän on charmillaan jo valloittanutkin. Ehkä uni on enne ja kesähäitänne tanssahdellaan sukusi maisemissa.
"Noway Connor

Uusimmat

Suosituimmat