Vaimo löysi uuden elämän

Yrpiintynyt

Kun hankittiin talouteen Netflix.
Nyt ei Jumalauta muuta tapahdu viikonloppuna kuin että rouva viettää tyytyväisenä aikaa Netflixissä.
Ei puhettakaan että tehtäisiin jotain koska nyt ei jaksa... V...u kun alkaa pikkuhiljaa kyrsimään!
Teidän s....na vieköön lähteä yksin kaupungille rilluttelemaan, tuskin tuo edes huomaa jos tulen vasta huomenna takaisin...
V...u että ahdistaa!

Kommentit (11)

Vierailija

Tuskin huomaa. Taidat sinä se akka olla teidän "tontilla".
Soita Teuvo Lomanille lähtiskö herkulekseen sun mukaan "tanssimaan" ja pitämään "hauskaa".

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Soita Teuvo Lomanille lähtiskö herkulekseen sun mukaan "tanssimaan" ja pitämään "hauskaa".

Onko Teuvo jotain vikaa?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Onko Teuvo jotain vikaa?

on

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Onko Teuvo jotain vikaa?

on

Kerro vielä mitä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Onko Teuvo jotain vikaa?

Helsinki city boy, uuhuuh... Aaahhh...

Vierailija

Onnea vaimollesi. Pääasia että viihtyy ja on onnellinen. Olisit iloinen vaimosi puolesta, senkin nillittäjä.

yrpiintynyt

Vierailija kirjoitti:
Onnea vaimollesi. Pääasia että viihtyy ja on onnellinen. Olisit iloinen vaimosi puolesta, senkin nillittäjä.

Tottakai olen onnellinen vaimon puolesta ja siitä että sillä on nyt kivaa.
mutta kyllä minua itseäni v....ttaa kun yht äkkiä loppuu yhteinen tekeminen...
Toki kaikki me olemme erinlaisia ja ilmeisesti sinä kuulut siihen joukkoon joka tykkää näplätä omia munia yksinään päivät pitkät. No se sinulle suotakoon, joten hyvää jatkoa.
minä lähden nyt baariin;)

Vierailija

Meillä teinit kyttäsi netflixiä niin paljon, että numerot laskivat koulussa. Lopetin tilauksen. Koulu sujuu nyt hyvin ja tyttö- ja poikaystäväkin näille on tullut, kun ei ole koko ajan nokka kiinni ruudussa.

yrpiintynyt

Vierailija kirjoitti:
Käy tyhjentämässä kassisi johonkin 2-kymppiseen fitness-pimuun.

M47

Luulen että tässä on ratkaisu, antaa ämmän toljottaa netflixiä samalla kun pidän itse hieman lystiä...

Vierailija

yrpiintynyt kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käy tyhjentämässä kassisi johonkin 2-kymppiseen fitness-pimuun.

M47

Luulen että tässä on ratkaisu, antaa ämmän toljottaa netflixiä samalla kun pidän itse hieman lystiä...

No, huomasiko vaimo että lähdit panemaan?

Uusimmat

Suosituimmat