Kertokaa esimerkkejä siitä kuinka kumppaninne on heittäytynyt saamattomaksi!

Vierailija

Tuli tuosta yhdestä ketjusta mieleen, mistä ilmeni varsinkin miespuolisten henkilöiden tapoja ja tilanteita heittäytyä saamattomaksi, että teenpäs ketjun itse aiheesta. Nyt kertokaa miten ja millaisissa tilanteissa kumppaninne tai ex-kumppaninne käyttätyy/käyttäytyi kuin pikkukakara ja ei osannut/viitsinyt tehdä jotakin asiaa, niin nauretaan asialle yhdessä! Itse kerran valitettavasti asuin miehen kanssa, joka ei viitsinyt tehdä mitään aikuisten asioita, koska äitinsä oli kaiken aina tehnyt valmiiksi. Oli siis selvää, että oletti minun tekevän kaiken. Hän oli työtön, joten täytin kaikki mahdolliset kelan- ja sossunpaperit, hain hänen puolestaan kouluihin, siivosin koko asunnon koulun jälkeen ja jos jätin jotain tekemättä, esim. siivoamatta, niin eivät asiat siitä edenneet eteenpäin ja meillä saattoi olla parikin viikkoa sotkuista. Ihan vain siksi, koska mies ei viitsinyt tehdä mitään, vaan pelasi vain tietokoneella. Onneksi hän on nykyään entinen mies. Äitinsä luultavasti käy tänäkin päivänä siivoamassa hänen luonaan yms. Nyt on teidän vuoro!

Kommentit (4)

Vierailija

Tyttöystävä heittätyy saamattomaksi aina kun pitäisi kävellä johonkin. Aina pitäisi soittaa kyyti muutaman kilomterin kävelyn takia ja alkaa se "en jaksa" -ruikutus kävelyn aikana. Itse tykkään kävellä/pyöräillä ja kuljen kaikki hyötymatkat jalkapelillä. Ei koskaan myöskään osaa lähteä ajoissa pois tietokoneensa ääreltä, vaan joutuu aina soittelemaan ja yleensä tapaamispaikalta soittelen kun pitäisi jo olla siellä ja neiti juttelee vielä skypeissä ja faceissa

Vierailija

Ei ole kertoa omia kokemuksia, mutta minua kyllä naurattaa äiti ja tyttöystävä jotka yksissä tuumin hoivaavat aikuista ihmistä kuin lasta. En tiedä, kuka tuossa eniten ansaitsee että hänelle nauretaan.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat