Postimyyntiravinteet, apua pulassa olen

Vierailija

Menin heikkona hetkenä lupaamaan puhelimitse, että minulle saa lähettää postitse ilmaisen lisäravinnepakkauksen. En ollenkaan muistanut, että tilaus tulisi perua sen jälkeen, jos ei jatkossa halua saada maksullisia paketteja. Paketteja ehti tulla kaksi, ja palautin ne molemmat kahden viikon sisällä saapumisesta. Nyt kuitenkin tuli laskut näistä molemmista paketeista, vaikka siis palautin paketit jo aikoja sitten. Mitä voin tehdä etten joudu maksamaan? Yritin soittaa numeroon, mutta sieltä ei vastattu.

Sivut

Kommentit (16)

Basbarduu90
Seuraa 
Liittynyt5.11.2015

Jos ne on Suomen Terveysavinnolta niin niissä on 14vrk palautusoikeus ja jos palautit, ei niitä tarvitse maksaa. Mielestäni mukana tuli asiakaspalvelunumero, johon voi soittaa. Itse otin sitä kautta D-vitamiinia vuodeksi ja ihan tyytyväinen olen ja kaikki meni niinkuin puhelimessa sovittiin.

Vierailija

Basbarduu90 kirjoitti:
Jos ne on Suomen Terveysavinnolta niin niissä on 14vrk palautusoikeus ja jos palautit, ei niitä tarvitse maksaa. Mielestäni mukana tuli asiakaspalvelunumero, johon voi soittaa. Itse otin sitä kautta D-vitamiinia vuodeksi ja ihan tyytyväinen olen ja kaikki meni niinkuin puhelimessa sovittiin.

Tämä firma on Westerfield, ja laskussa on joku Hollannin osoite. Ja vein paketit postiin 14 vrk kuluessa

ap

Basbarduu90
Seuraa 
Liittynyt5.11.2015

Vierailija kirjoitti:
Basbarduu90 kirjoitti:
Jos ne on Suomen Terveysavinnolta niin niissä on 14vrk palautusoikeus ja jos palautit, ei niitä tarvitse maksaa. Mielestäni mukana tuli asiakaspalvelunumero, johon voi soittaa. Itse otin sitä kautta D-vitamiinia vuodeksi ja ihan tyytyväinen olen ja kaikki meni niinkuin puhelimessa sovittiin.

Tämä firma on Westerfield, ja laskussa on joku Hollannin osoite. Ja vein paketit postiin 14 vrk kuluessa

ap

Kauppasko ne niitä tuotteita tuolla Westerfieldin nimellä? Niihin numeroihin ei voi takaisin soittaa siksi, että puhelinmyyntifirmat toimii niiden levittäjänä Suomessa ja ne soittaa tietokoneohjelman kautta. Voisit yrittää etsiä Suomesta asiakaspalvelunumeroa ja kertoa asiasta?

Vierailija

Auuuuts.. Toi Westerfield on just semmonen, että voi tulla isoja hankaluuksia. Itse peruin muutamia vuosia sitten oman tilaukseni hyvin napakalla sähköpostilla. Puhelimella en päässyt läpi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla palautuksista kuittia? 

Toisesta palautuksesta valokopio siitä postissa laitetusta palautustarrasta paketin päällä ja toisesta tarrasta otin kännykällä kuvan. 

ap

Vierailija

Westerfieldin aspan puh. 09 329 61 446, avoinna ma-pe 9:30 - 16:30.

Älkää menkö noihin "ilmaisiin" näytepakkauksiin, joita puhelimessa kaupataan! Ellette halua saada partateriä ja sukkia kolmea vuotta ja stressiä siitä, että nämä firmat toimivat enemmän tai vähemmän kyseenalaisesti (vaikea esim. saada yhteyttä).

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Westerfieldin aspan puh. 09 329 61 446, avoinna ma-pe 9:30 - 16:30.

Älkää menkö noihin "ilmaisiin" näytepakkauksiin, joita puhelimessa kaupataan! Ellette halua saada partateriä ja sukkia kolmea vuotta ja stressiä siitä, että nämä firmat toimivat enemmän tai vähemmän kyseenalaisesti (vaikea esim. saada yhteyttä).

No ei pitäis mennä, nyt otan todella opikseni :(

ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Westerfieldin aspan puh. 09 329 61 446, avoinna ma-pe 9:30 - 16:30.

Älkää menkö noihin "ilmaisiin" näytepakkauksiin, joita puhelimessa kaupataan! Ellette halua saada partateriä ja sukkia kolmea vuotta ja stressiä siitä, että nämä firmat toimivat enemmän tai vähemmän kyseenalaisesti (vaikea esim. saada yhteyttä).

No ei pitäis mennä, nyt otan todella opikseni :(

ap

Jos se on oikein myyty, niin puhelun yhteydessä on sanottu, että ilmaisen tuotteen jälkeen voitte perua sopimuksen ja jatkolähetykset asiakaspalvelunumeron kautta. Se tosin saatetaan sanoa vähän kierrellen. Lisäksi kaupanteko tulee aina puhelun lopussa kerrata ja pitää kysyä onko kysymyksiä aiheeseen liittyen. Puhelinmyynti nauhoitetaan aina, jotta väärinkäytökset/väärinmyyvät voidaan selvittää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Westerfieldin aspan puh. 09 329 61 446, avoinna ma-pe 9:30 - 16:30.

Älkää menkö noihin "ilmaisiin" näytepakkauksiin, joita puhelimessa kaupataan! Ellette halua saada partateriä ja sukkia kolmea vuotta ja stressiä siitä, että nämä firmat toimivat enemmän tai vähemmän kyseenalaisesti (vaikea esim. saada yhteyttä).

No ei pitäis mennä, nyt otan todella opikseni :(

ap

Jos se on oikein myyty, niin puhelun yhteydessä on sanottu, että ilmaisen tuotteen jälkeen voitte perua sopimuksen ja jatkolähetykset asiakaspalvelunumeron kautta. Se tosin saatetaan sanoa vähän kierrellen. Lisäksi kaupanteko tulee aina puhelun lopussa kerrata ja pitää kysyä onko kysymyksiä aiheeseen liittyen. Puhelinmyynti nauhoitetaan aina, jotta väärinkäytökset/väärinmyyvät voidaan selvittää.
.. Tai oikeastaan se olisi pitänyt purkaa jo ilmaisnäytteen käytön aikana eikä jälkeen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Westerfieldin aspan puh. 09 329 61 446, avoinna ma-pe 9:30 - 16:30.

Älkää menkö noihin "ilmaisiin" näytepakkauksiin, joita puhelimessa kaupataan! Ellette halua saada partateriä ja sukkia kolmea vuotta ja stressiä siitä, että nämä firmat toimivat enemmän tai vähemmän kyseenalaisesti (vaikea esim. saada yhteyttä).

No ei pitäis mennä, nyt otan todella opikseni :(

ap

Jos se on oikein myyty, niin puhelun yhteydessä on sanottu, että ilmaisen tuotteen jälkeen voitte perua sopimuksen ja jatkolähetykset asiakaspalvelunumeron kautta. Se tosin saatetaan sanoa vähän kierrellen. Lisäksi kaupanteko tulee aina puhelun lopussa kerrata ja pitää kysyä onko kysymyksiä aiheeseen liittyen. Puhelinmyynti nauhoitetaan aina, jotta väärinkäytökset/väärinmyyvät voidaan selvittää.
.. Tai oikeastaan se olisi pitänyt purkaa jo ilmaisnäytteen käytön aikana eikä jälkeen.

Niin varmasti olisi pitänyt, mutta oman mokani vuoksi unohdin että sieltä sitten alkaa tulla niitä jatkopaketteja. Palautin ne 14 vrk sisällä ja todisteet on postin lähetyksistä, joten sitä nyt mietin onko tosiaan maksettava nämä laskut jotka tulivat palautusten jälkeen.

ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Westerfieldin aspan puh. 09 329 61 446, avoinna ma-pe 9:30 - 16:30.

Älkää menkö noihin "ilmaisiin" näytepakkauksiin, joita puhelimessa kaupataan! Ellette halua saada partateriä ja sukkia kolmea vuotta ja stressiä siitä, että nämä firmat toimivat enemmän tai vähemmän kyseenalaisesti (vaikea esim. saada yhteyttä).

No ei pitäis mennä, nyt otan todella opikseni :(

ap

Jos se on oikein myyty, niin puhelun yhteydessä on sanottu, että ilmaisen tuotteen jälkeen voitte perua sopimuksen ja jatkolähetykset asiakaspalvelunumeron kautta. Se tosin saatetaan sanoa vähän kierrellen. Lisäksi kaupanteko tulee aina puhelun lopussa kerrata ja pitää kysyä onko kysymyksiä aiheeseen liittyen. Puhelinmyynti nauhoitetaan aina, jotta väärinkäytökset/väärinmyyvät voidaan selvittää.
.. Tai oikeastaan se olisi pitänyt purkaa jo ilmaisnäytteen käytön aikana eikä jälkeen.

Niin varmasti olisi pitänyt, mutta oman mokani vuoksi unohdin että sieltä sitten alkaa tulla niitä jatkopaketteja. Palautin ne 14 vrk sisällä ja todisteet on postin lähetyksistä, joten sitä nyt mietin onko tosiaan maksettava nämä laskut jotka tulivat palautusten jälkeen.

ap

Et helvetissä ala maksamaan jos ne on monia kymmeniä euroja. Jos maksat ne nyt niin ne samat lähetykset tulee sulle x ajan päästä. Jonkun numeron etsit ja selität tilanteen ja sen että palautit tuotteet ajoissa ja että ei sinun tarvitse niitä maksaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Westerfieldin aspan puh. 09 329 61 446, avoinna ma-pe 9:30 - 16:30.

Älkää menkö noihin "ilmaisiin" näytepakkauksiin, joita puhelimessa kaupataan! Ellette halua saada partateriä ja sukkia kolmea vuotta ja stressiä siitä, että nämä firmat toimivat enemmän tai vähemmän kyseenalaisesti (vaikea esim. saada yhteyttä).

No ei pitäis mennä, nyt otan todella opikseni :(

ap

Jos se on oikein myyty, niin puhelun yhteydessä on sanottu, että ilmaisen tuotteen jälkeen voitte perua sopimuksen ja jatkolähetykset asiakaspalvelunumeron kautta. Se tosin saatetaan sanoa vähän kierrellen. Lisäksi kaupanteko tulee aina puhelun lopussa kerrata ja pitää kysyä onko kysymyksiä aiheeseen liittyen. Puhelinmyynti nauhoitetaan aina, jotta väärinkäytökset/väärinmyyvät voidaan selvittää.
.. Tai oikeastaan se olisi pitänyt purkaa jo ilmaisnäytteen käytön aikana eikä jälkeen.

Niin varmasti olisi pitänyt, mutta oman mokani vuoksi unohdin että sieltä sitten alkaa tulla niitä jatkopaketteja. Palautin ne 14 vrk sisällä ja todisteet on postin lähetyksistä, joten sitä nyt mietin onko tosiaan maksettava nämä laskut jotka tulivat palautusten jälkeen.

ap

Et helvetissä ala maksamaan jos ne on monia kymmeniä euroja. Jos maksat ne nyt niin ne samat lähetykset tulee sulle x ajan päästä. Jonkun numeron etsit ja selität tilanteen ja sen että palautit tuotteet ajoissa ja että ei sinun tarvitse niitä maksaa.

Samaa pelkään, ja kun näyttää olevan vähän kyseenalainen maine tällä yrityksellä. Yhteensä noin 50 euroa nämä laskut. Laitan tänään sähköpostin, ja maanantaina soitan

ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Westerfieldin aspan puh. 09 329 61 446, avoinna ma-pe 9:30 - 16:30.

Älkää menkö noihin "ilmaisiin" näytepakkauksiin, joita puhelimessa kaupataan! Ellette halua saada partateriä ja sukkia kolmea vuotta ja stressiä siitä, että nämä firmat toimivat enemmän tai vähemmän kyseenalaisesti (vaikea esim. saada yhteyttä).

No ei pitäis mennä, nyt otan todella opikseni :(

ap

Jos se on oikein myyty, niin puhelun yhteydessä on sanottu, että ilmaisen tuotteen jälkeen voitte perua sopimuksen ja jatkolähetykset asiakaspalvelunumeron kautta. Se tosin saatetaan sanoa vähän kierrellen. Lisäksi kaupanteko tulee aina puhelun lopussa kerrata ja pitää kysyä onko kysymyksiä aiheeseen liittyen. Puhelinmyynti nauhoitetaan aina, jotta väärinkäytökset/väärinmyyvät voidaan selvittää.
.. Tai oikeastaan se olisi pitänyt purkaa jo ilmaisnäytteen käytön aikana eikä jälkeen.

Niin varmasti olisi pitänyt, mutta oman mokani vuoksi unohdin että sieltä sitten alkaa tulla niitä jatkopaketteja. Palautin ne 14 vrk sisällä ja todisteet on postin lähetyksistä, joten sitä nyt mietin onko tosiaan maksettava nämä laskut jotka tulivat palautusten jälkeen.

ap

Et helvetissä ala maksamaan jos ne on monia kymmeniä euroja. Jos maksat ne nyt niin ne samat lähetykset tulee sulle x ajan päästä. Jonkun numeron etsit ja selität tilanteen ja sen että palautit tuotteet ajoissa ja että ei sinun tarvitse niitä maksaa.

Samaa pelkään, ja kun näyttää olevan vähän kyseenalainen maine tällä yrityksellä. Yhteensä noin 50 euroa nämä laskut. Laitan tänään sähköpostin, ja maanantaina soitan

ap

Ne on hieman kyseenalaisia parista syystä. Joko A) joku jannu on alkanut myymään niitä puhelimessa hämärällä tavalla ja todennäköisesti saanut myös potkut sen takia tai B) Asiakas ei ole ymmärtänyt kaikkea mitä puhelussa kerrottu ja osannut kysyä oikeita kysymyksiä ja siksi koetaan sen olevan kusetusta. Mä tykkään ottaa puhelimen kautta näitä terveysravinteita, koska saan ne sitä kautta halvemmalla kuin apteekista ja ne tuodaan suoraan kotiin asti. Ensi kerralla jos olet kiinnostunut niin kysy ainakin onko sopimus jatkuva vai kertatilaus niin ei tule sen suhteen ongelmia. Muista, että ilmaisia lounaita ei ole olemassa :D joku saa siitäkin tilauksesta varmasti rahat.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat