Miksi otit jämämiehen eli miehen jolla oli lapsia?

Vierailija

Miksi aloit äitipuoleksi?

Kommentit (9)

Vierailija

Olin nuori ja tyhmä. Ollaan edelleen yhdessä monista vaikeuksista huolimatta. Mikäli tässä joskus ero tulee ja päädyn siihen, että uusi mies on ajankohtainen, niin en enää tee samaa virhettä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Satuin rakastumaan juuri häneen. Enkä ole mikään äitipuoli.
Olethan jos miehellä oli lapsia ennestään.

Vierailija

Tutustuin mieheen jo ennen kuin hänellä oli lapsia. Ja ihastuinkin, vaikkei meillä mitään ollut. Kun mies ilmoitti exälleen tahtovansa erota, ex ilmoitti olevansa neljännellä kuulla raskaana. Mies jäi suhteeseen, joka ei kuitenkaan kestänyt. Tämän jälkeen nähtiin aika usein ja ne vanhat tunteet olivat tallella. Olen aina pitänyt lapsista, joten ajattelin, ettei lapsi olisi ongelma.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Satuin rakastumaan juuri häneen. Enkä ole mikään äitipuoli.
Olethan jos miehellä oli lapsia ennestään.

En ole. Olen isän puoliso, jota he näkevät korkeintaan kahtena viikonloppuna kuukaudessa, ei aina niinkään usein. Käytännössä en ole millään tavalla mukana heidän elämässään, joten en siis ole mikään äitipuoli.

Vierailija

Koska ne miehet, joilla ei ole lapsia 30v mennessä, ovat vielä suuremmalla todennäköisyydellä pahnanpohjimmaisia ja jollain lailla kyvyttömiä.

Lasten kasvatuksesta ja käytöksestä näkee myös hyvin kätevästi miehen osaamisen, fiksuuden ja sivistyksen tason.

Vierailija

Avioliiton epäonnistumiseen riittää yksi henkilö eli kun liitto menee karille niin syyllinen ei automaattisesti ole mies. Toisen toiminnasta tuo mies ei ole vastuussa. Jämämiehistä kirjoittaminen näyttää siksi lähinnä provoilulta.

Uusimmat

Suosituimmat