Klikkaa yläpeukku/alapeukku jos tää moderointi täällä on ihan sairasta!

Vierailija

Tehdäänpä pientä galluppia.... Ja jos tämä menee poistoon niin sittenpä tiedetään....

Sivut

Kommentit (35)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei likimainkaan yhtä sairasta kuin kirjoittelu täällä.

Aivan, huvittaa miten nuo palstapersut ei itse näe miten sairaasti kirjoittavat koko ajan. Ja sitten itkevät kun niiden "keskustelut" poistuu koko ajan ja syyttävät siitä modeja. Katsoisivat persunarsistit peiliin joskus.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Aivan, huvittaa miten nuo palstapersut ei itse näe miten sairaasti kirjoittavat koko ajan. Ja sitten itkevät kun niiden "keskustelut" poistuu koko ajan ja syyttävät siitä modeja. Katsoisivat persunarsistit peiliin joskus.

Niinku täällä ei saa jutella muusta kuin miehestä joka syö vanukkaat tai äidistä joka tappaa itsensä ja lapsensa ajamalla bussia päin.

Vierailija

Moderointia on myös viestien automaattisuodatus. Jos viestissä esiintyy esimerkiksi sana va-jak-ki ilman tavuviivoja tai linkki mv-lehteen niin viesti ei koskaan ilmaannu julkaistuksi. Asiasta ei tietenkään ole mitään mainintaa käyttösäännöissä...

Sanoman palstalla on tietenkin Sanoman säännöt, olivatpa kuinka mielivaltaisia tai typeriltä vaikuttavia. Se joka laskut maksaa määrää miten omistamaansa palstaa saa käyttää.

Vierailija

Hei sinä linkkien spämmääjä palstapersu:

1) miksi et pysy siellä hommafoorumilla?

2) koska olet ajatellut laitatuttaa lääkityksesi kuntoon?

3) miksi koko ajan kitiset asiasta, "siitä puhe mistä puute"?

4) koska ajattelit hankkia itsellesi työpaikan?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Siinäpä meillä esimerkillinen vasurinarsisti kolla sitä suvaitsevaisuutra oikein riittää. Pitäskö SUN kattoo peiliin?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mä en ole kyllä nähnyt mitään sairaita kirjotteluita vaan normaaleja ketjuja, jotka poistuvat ilman näkyvää syytä.

Minunkin aloitukset ovat poistuneet monta kertaa ennenkuin on kerennyt tulla edes yhtään vastausta ja niissä on aina ollut pelkästään uutislinkki ja otsikkona sen uutisen oma otsikko. Vai onko uutisointi nykyään sairasta? Ja niistä uutisista keskusteleminen?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Moderointia on myös viestien automaattisuodatus. Jos viestissä esiintyy esimerkiksi sana va-jak-ki ilman tavuviivoja tai linkki mv-lehteen niin viesti ei koskaan ilmaannu julkaistuksi. Asiasta ei tietenkään ole mitään mainintaa käyttösäännöissä...

Sanoman palstalla on tietenkin Sanoman säännöt, olivatpa kuinka mielivaltaisia tai typeriltä vaikuttavia. Se joka laskut maksaa määrää miten omistamaansa palstaa saa käyttää.

Katsos vaan, pitää tosiaankin paikkansa!! =) Kokeilin "vajakk1a" ja..:

"Kommenttisi on jonoutettu moderointia varten ja julkaistaan hyväksynnän jälkeen."

Mitähän muita yhtä kauheilta sanoja on automaatimoderoinnissa??

Vierailija

Välillä katoilee ennätysnopeudella ketjuja joilla ei ole mitään tekemistä näiden vakiopoistoaiheiden kanssa. Ilmeisesti muutenvaan mode ei satu tykkäämään aiheesta.

Esim. yksi päivä katosi pikavauhtia ketju jossa puhuttiin ulkoministeristä a-studiossa. Ei edes sillä normaalilla antipersu-länkytystyylillä. Tai ehkä se katosikin siksi että se vakiolänkytys puuttui. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Katsos vaan, pitää tosiaankin paikkansa!! =) Kokeilin "vajakk1a" ja..:

"Kommenttisi on jonoutettu moderointia varten ja julkaistaan hyväksynnän jälkeen."

Mitähän muita yhtä kauheilta sanoja on automaatimoderoinnissa??

Mä en tajuu enää yhtään mot täällä suomessa tapahtuu. Miksi isoveljeä tarvitaan sanaan Vaja(a) kki. Loukkauksista se mitättömin :O. Miksi antaisin muiden ajatella puolestani mikä loukkaa ja ei. Aivan käsittämätöntä ja keskustelijoita holhoavaa. Ollaan sentään aikuisia!!

Vierailija

Olen viittävaille perumassa kaikki sanoman lehdet. En aio taloudellisesti tukea sen suuria. (täytyy ruveta kirjoittamaan typoja ettei tuu moderoiduksi). Tämäkö on oikeesti se linja mitä kansa haluaa??? En yleensä hiilly mistään mutta nyt suututtaa urakalla. Tälläkin palstalla saa keskustella vaan arkipäiväisestä paskasta mutta ei mitään yhteiskunnallisesti merkittävää. EI Ole tervettä se!

Vierailija

Tiedoksi että peukutus ei nykyään toimi, ainakaan minulla ei ole toiminut pitkään aikaan. Aloituksen peukutukset eivät siis kerro yhtään mitään.

Vierailija

Muistelen että tiedelehden palstalla aikanaan aloitus poistettiin jos otsikko ei alkanut isolla alkukirjaimella. Tätä moderaattorin omaa sääntöä ei kerrottu muistaakseni missään etukäteen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tiedoksi että peukutus ei nykyään toimi, ainakaan minulla ei ole toiminut pitkään aikaan. Aloituksen peukutukset eivät siis kerro yhtään mitään.

Mitä mitä. Tuliko äkkiä huoli siitä kun ihmiset ei tykkää tällasesta käsittämättömän tappavasta moderoinnista? Kyllä se tuo mittari ihan oikeaan suuntaan on menossa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat