Bloggaaja vilma kenttä ja kauneusleikkaukset

Vierailija

Ollut hiljainen somessa ja blogissa jo jonkun aikaa, mutta kuvista huomaa että kuinka paljon hänelle varsinkin kasvoihin kaikkea tehty.
Silikonit on jo vanha juttu mutta uudesta postauksesta ja oikomishoitokuvista näkee hyvin että miten huulet ovat suuremmat, nenä erilainen ja kasvot huomattavasti kapeemmatkin:

http://www.vilmakentta.com/2016/01/invisalign-mita-hampaille-kuuluu-nyt....

Ja vilma ei julkaise mitään kommentteja noihin kysymyksiin liittyen vaikka tyhmäkin sen näkee että kasvot ihan eri näköiset! :D

Sivut

Kommentit (41)

Vierailija

seuraan ite häntä ig ja oon kyllä huomannu saman että ulkonäkö kyllä kokenu "pienen" muutoksen :D
kaunishan vilma on, siinä mitään mut hauskaa vaan että itse kieltää kaiken!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Toi on kyllä suora kopio Kissiestä :D hiukset ja meikki ja vaatteet ja koko instagram ihan samanlainen.

Onhan vilma joskus sanonutkin että ihailee kissietä yli kaiken :D mun mielestä toi on vaan kauheeta että kaikki persoonallisuus puuttuu...

Vierailija

Ton nenä muuttumisen oon huomannut!

Huulet pistän poseeraamisen ja kasvojen muodon laihtumisen piikkiin. Niistä en niin varmaksi sanoisi että on kirurgiaa takana.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ton nenä muuttumisen oon huomannut!

Huulet pistän poseeraamisen ja kasvojen muodon laihtumisen piikkiin. Niistä en niin varmaksi sanoisi että on kirurgiaa takana.

Huulet on kyllä ihan varma juttu koska vilmalla oli jossain vaiheessa varmaan vahingossa laitettu juttu snapchatin my storyssä siitä kun oli ollut pistettävänä :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mikä tän bimbon insta on?

No jos nimi on vilma kenttä ja blogin nimi vilma kenttä ni milläköhän nimellä mahtaa sen ig olla?

(Vinkki: olisko @vilmakentta)

Vierailija

Kuulin myös vähän huhua (oikeesti ei ole edes mikään huhu vaan vilman kaveri kertoi) että hän seurustelis taas :D ja siitä n. 2kk kun eros sen edellisen kanssa...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kuulin myös vähän huhua (oikeesti ei ole edes miään huhu vaan vilman kaveri kertoi) että hän seurustelis taas :D ja siitä n. 2kk kun eros sen edellisen kanssa...

Voi kamala...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miks Vilma ja Lasse eros?

Lasse muutti kouluun kajaaniin ja välimatka oli vissiin liikaa :(
No mutta hyvä vaan vilmalle!

Vierailija

mitä järkeä tällasissa keskusteluissa edes on? antakaa ihmisten tehdä mitä tekee ja näyttää miltä haluaa... *huoh*

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat