Kiihottaako sinua miesten uniformut? Lentokapteeni, upseeri, tullimies, poliisi, jne.jne.

Vierailija

Minun on tunnustettava että olen heikkona varsinkin sodanaikaiseen upseerinpukuun, miehelleni pitää saada kyllä sellainen!

Kommentit (15)

Vierailija

Ei nyt suoranaisesti kiihota, eikä kaikki uniformut edes miellytä silmää. Esim. joku armeijan kurkkusalaatti, poliisin työpuku ymv. on aika kamalia. Mutta kaikki perinteiseen pukuun pohjautuvat ovat kyllä hienoja, antavat miehelle kivasti ylimääräistä ryhtiä.

Vierailija

Hyväkroppaisella poliisilla se poliisin haalari tms. on ihan mie-le-tön. En noin yleisesti oo heikkona univormuihin ja periaatteessahan nää modernit kyttävaatteet on aika epäeroottisia, mutta kaiken järjen vastaisesti ne näyttääkin todella kuumalta jos on sopusuhtainen kroppa. Ja siis miehen kroppa. Vielä en oo nähny kuumaa poliisinaista, mutta vois se naisillakin toimia :)

Vierailija

Ei kiihota. Univormumies on valmis tottelemaan ajattelematta ja käskemään antamatta alaiselle mahdollisuutta ajatella. Ja ajattelu on seksikkäämpää kuin tottelu tai käskeminen.

Vierailija

Mä oon hulluna ensihoitajiin. Mistä löytyis mulle oma ensihoitaja, joka hellästi sivelis mun kuumaa ja tykyttävää ... ... otsaa.

Vierailija

Myönnän olevani uniformufetisisti. Ei nyt kaikki sykäytä, mutta hienoimmat kyllä. Ristiriitaisinta vielä, että poliisivermeiden lisäksi olen pahiten heikkona sotilasuniformuihin, mutta en voi hyvällä tahdollakaan sanoa mitään positiivista asevelvollisuuden suorittamisesta, enkä hyväksy sitä tai minkäänlaisia sotatoimia muutenkaan. Samaistan nuo vahvasti auktoriteettiin (olen alistuva masokisti), enkä ole viehättynytkään mistään rivimiesten kamppeista ollenkaan. Suurin unelma olisi saada hankittua miehelleni kunnon SS-upseerin asustus. Ja siis en todellakaan kannata natsismia tai mitään, mutta hitto sentään natsit osasivat kyllä palkata oikean suunnittelijan töihin...

Vierailija

Poliisin asu kiinnostaa, mutta upseerin asu on luotaan työntävä. Varmaan johtuu siitä, että poliisi on turvallinen ja pelastaa. Upseereista tulee mieleen huutaminen ja määräily. Myös lentokapteenin asu kiinnostaa, lentokapteenikin on turvallinen henkilö, joka huolehtii kaikista ihmisistä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat