Tunnistaako kukaan itseänsä miehensä väheksyjäksi, tunnustusketju

Vierailija

Nyt on lukuisia ketjuja, jossa on todistettu sitä, että väheksynnästä kärsivät ei ole todellisia miehiä vaan ovat naisten vässyköitä/epämiehiä tai ovat kohtelunsa ansainneet.

Itselläni oli eilen tilanne, jossa lopputuloksena oli, etten hevillä tee yhtä kotityötä uudelleen. Vaimo on sinänsä täyspäinen, mutta kotityömoodi päällä välillä muuttuu toiseksi henkilöksi. Tohtori Hekyll ja mister Hyde ilmiö.

Tein oma-aloitteisesti kotityön X. Kotityöhön liittyi vaiheet a+b+c+d. Vaihe d:stä johtui seuraamus, jota piti sitten poistaa uudella pienellä toimenpiteellä e. Seuraamus oli sinänsä selvä sitten kun se huomattiin, mutta seuraamuksesta hyökkääminen oli minusta epäreilua. En pitänyt seuraamusta niin vakavana, että asia olisi pitänyt tehdä sillä sekunnilla. Asiaa jankattiin niin pitkään syyllistäen, että helpointa oli sitten tehdä heti toimenpide e. Tällä hetkellä fiilis on, että arvon rouva saa seuraavalla kerralla tehdä kotityön ihan itse, niin ei tule valittamista.

Tunnistaako kukaan av-mamma itseänsä "nalkuttavana/väheksyvänä taas on väärin sammutettu" oman elämänsä Mrs Hydenä.

OsapäiväHydet saavat myös ilmoittautua.

Kommentit (6)

Vierailija

No kun ne kotityöt ja lapsenpukeminen!!!!!!!! Önnöönnööö!

Naisia estetään urallaan etenemästä. Önnöönnöö. Kotityöt ja lasikatto. Yhynnnyyy.

Eikä mies osaa sitä makkarasoppaa kuitenkaan keittää niin kuin MINÄ teen.

Mies laittaa sitä paitsi kaisu-Jormalle punaisen paidan tarhaan harmaiden housujen kanssa, vaikka olisi sininenkin! Önnöönnnnööö. Yhyyy. Ja jouduin ihan painamaan tiskikoneen ja pyykkikoneenkin nappia eilen.

Nyt voin haukkua, vähätellä ja mollata miehiä kellon ympäri av-palstalla,

vaikka tällainen kaiken hoitava superkodinhengetär , ainoa oikea vanhempi lapsilleen ja täydellinen nainen olenkin. Ihan ihmettelen mihin kaikkeen  aikani riittää. Pitääkin vielä tuulettaa marttyyrinviitta ja kiillottaa äitimyyttikruunu.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tunnustan että toisinaan sorrun nalkuttamiseen mutta en ymmärrä miksi se pitäisi kokea väheksynnäksi.

Nalkuttaminen on oikea tapa hoitaa parisuhdetta? Miehesi on varmaan myös nalkuttamiseesi erittäin tyytyväinen eikä muuttaisi sinussa mitään?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnustan että toisinaan sorrun nalkuttamiseen mutta en ymmärrä miksi se pitäisi kokea väheksynnäksi.

Nalkuttaminen on oikea tapa hoitaa parisuhdetta? Miehesi on varmaan myös nalkuttamiseesi erittäin tyytyväinen eikä muuttaisi sinussa mitään?

Sanoinko että se olisi oikea tapa hoitaa parisuhdetta tai se ylipäätään olisi tapa jolla sitä hoidan? Miksi miehen pitäisi haluta muuttaa minua, jos en kelpaa virheineen päivineen... ei mikään pakko ole katsella.

Vierailija

Minä tunnistin ja aion muuttaa tapani. Kohtelen miestäni tästä lähtien kuin näkisin hänet ensimmäistä kertaa eli kohteliaasti ja hyväksyvästi.

Uusimmat

Suosituimmat