Käyttääkö kukaan vähänkäytetty.fi kirppistä?

Vierailija

Oon pitkään miettiny, että pitäis viedä kirpikselle tavaraa mutten ikinä saa aikaiseksi. Tuntuu jotenkin työläältä vaikkei sitä varmasti olekkaan. Näin telkkarissa mainoksen tuosta vähänkäytetty.fi:stä ja kävin kattomassa sivuilta miten homma toimii. Aloin vaan nyt miettimään käyttääkö kukaan tuota kirppistä, että kannattaako sinne edes lähettää mitään myyntiin? Kun eihän hyväkään tavara/vaate mene kaupaksi jos kukaan ei käytä kyseistä palvelua.

Toi tuntuis mulle helpommalta tavalta laittaa käyttämättömiä vaatteita myyntiin, mutta mietityttää olisiko kuitenkin kannattavampaa viedä normaalille kirppikselle, missä tavara lähes varmasti menisi kaupaksi.

Kommentit (5)

Vierailija

Laitoin vaatetta myyntiin joiden yhteishinnaksi tulisi n.100€ jos kaikki menisivät siihen hintaan minkä määritin. Lähes kaikki myytiin, osa alennetusti ja käteen tuli 65€. Hiton tyytyväinen siis oon ja oon lähettämässä kohta lisää myytävää. Ainut summa mitä ite tästä maksoin oli 6,90€. Aikaa meni niihin vaatteiden kuvaamisiin ja tuoteselostusten kirjotuksiin mutta oli sen arvosta. En oo ite ostanu sieltä mitään mutta kuulemma tulee nopeesti ja monesti saa ilman toimareita ku on kanta-asiakas.

Mä kyselin ite joskus aikanaan täällä samaa asiaa enkä saanu hirveesti vastauksia mutta nyt on käyttäjämäärät ilmeisesti kasvussa kun aloittivat telkkarikampanjan.

Vierailija

Itse ajattelin laittaa omat vaatteeni varmaan parin kk päästä sinne, koska on vielä niin uusi.

Samoin jos valmiiksi halvat hinnat alenevat sen 20% kahden viikon kuluessa ja jos eivät mene kaupaksi, niin joko lunastaa ne takaisin tai antaa lahjoitukseen. 

Itsellä on käyttämättömiä vaatteita jotka eivät enää itselle sovi, joten en niitä ihan ilmaiseksi haluaisi antaa kun kyse ei ole mistään h&m rytkyistä.. 

Vierailija

Kiva, että joillain on mennyt tavara kaupaksi. Ehkä sitä nyt sitten itsekkin uskaltautuu laittamaan kasan vaatteita sinne myyntiin :) Siinä ei viissiin oo mitään rajaa kuinka paljon kerralla sinne saa lähettää myytävää niin ehkä pitää sitten oikeasti lähettää iso määrä vaatetta kerralla, ettei sitten harmita lunastaa vaatteita takaisin jos paljon jää myymättä.

Onko jollain vielä kokemuksia?

Ap.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat