Miten juhlistatte perjantaita?

Vierailija

Minä vaan pienesti, katson jotain lempisarjaani. Illalla leivon hyvää rieskaa ja laitan päälle paljon voita ja nautin ison teemukin kanssa kynttilänvalossa. Jos oikeen riehaannun niin teen gintonicin.

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Ostin teetä, suolakeksejä ja tuorejuusto. Kun saan lapset nukkumaan heittäydyn sohvalle viltin alle ja katson telkkaria herkkujen kera. Piti ostaa myös yks sidukka, mutta unohtui :) Mies on työmatkoilla, ihanaa saada olla ihan ylhäisessä yksinäisyydessä illalla vaikka rakas mies onkin :)

Vierailija

Olen menossa töihin ravintolaan iltavuoroon. Mun viikonloppu alkaa tiistaina. Mutta kivaa perjantaita kaikille normaalia työtä tekeville! :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen menossa töihin ravintolaan iltavuoroon. Mun viikonloppu alkaa tiistaina. Mutta kivaa perjantaita kaikille normaalia työtä tekeville! :D

Oma vika kun oot tollasissa wt-töissä.

Vierailija

Katson telkkaria tai netflixiä ukon kanssa kunhan saadaan lapsi nukkumaan. Jos jaksan niin voisin käydä hakemassa kaupasta karkkia, olen kyllä laiharilla mutta tälle päivää on vielä 800 kcal syömättä ;)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Oma vika kun oot tollasissa wt-töissä.

Ai, mä kyllä tykkään mun työstä. Kun tapaa monenlaisia asiakkaita päivittäin, oppii myös tulemaan toimeen kaikenlaisten ihmisten kanssa. :) tarkoitukseni ei ollut valittaa viikonlopputyöstä ja olen pahoillani, jos viestistä sait sellaisen kuvan. Hyvää viikonloppua sulle!

T: Wt-työläinen, hihih

Vierailija

Juon lasin tai kaksi kuohuviiniä. Enempää ei viitsi, koska mies viikonlopun reissussa ja itse kotona kahdestaan lapsen kanssa. Ehkä voitaisiin leipoa yhdessä vaikka marjapiirakkaa. Lapsi innokas leipuri, ja jotain mukavaa yhdessä puuhailtavaa pitää kuitenkin järjestää :)

Vierailija

Iltavuoro. Kotiin kun pääsen niin käyn suihkussa, syön, katson päivän Emmerdalet ja menen nukkumaan. Sattaa vuorokausikin ehtiä tuossa jo vaihtua.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat