Turha vikistä miehet,katsokaa peiliin!

Vierailija

Itse en todellakaan ole nyky-feminismin kannattaja, tasa-arvon kylläkin. Ja en todellakaan ole niitä, jotka ovat sitä mieltä, että kun naiset ovat ottaneet turpaansa vuosisatoja, niin nyt pistetään miehet sitten "kärsimään". En edes ymmärrä näitä "vahvoja naisia", jotka ovat mun mielestäni vain rääväsuita jotka tosipaikan tullen eivät varmasti pärjää sen paremmin kuin miestään. Mulle on ihan OK, että miehet yleisesti ottaen osaavat eri juttuja kuin minä enkä tunne peniskateutta. Sitä paitsi Axehan tuoksuu aivan ihanalta ja sitä on kiva tuoksutella miehen kaulakuopassa ja samalla omaan poskeen osuu miehen poski, jossa on aina vähän sänkeä. Eli miehet on IHANIA.

Onneksi tämä viime päivinä käyty keskustelu taitaa lähinnä ääliö-tabloidlehtien hehkutusta mutta silti huomasin, että tänään ÄRSYTTI. Oikeesti, paskoja ihmisiä on miehissä ja naisissa. Mutta että miehet ovat nykyään alakynnessä suomalaisessa yhteiskunnassa ja parisuhteessa; älkää nyt viitsikö. Jo on aikoihin eletty jos mun tuntema suomalainen "juntti" ( sanon nyt siis kaikalla rakkaudella <3) on altavastaajana parisuhteissaan ja kärsii äänettömänä. Kyllä silloin on enemmän vikaa itsensä ilmaisussa kuin pahoissa naisissa.

Miksi ihmeessä jäät suhteeseen jossa sinua kohdellaan oikeasti huonosti? Lähde hyvä mies, eroa! Äläkä aina suostu naimisiin ja lastentekoon vain siksi, että luvataan A- ja B-rappua ja kaunista ja hyvää. Jos jokin on liian hyvää ollakseen totta, se luultavasti on.

Ymmärrän, että ihmiset voivat muuttua ja moni muuttuukin. Lapsen syntymä on monelle iso juttu ja siinä vaiheessa saattaa tulla ihmisistä esiin outojakin piirteitä. Kaikkea ei voi etukäteen nähdä mutta kyllä meissä kaikissa se perusvire on joka on selvillä heti alusta lähtien. Eli näe varoitusmerkit ja siirry seuraavaan. Älä kuvittele, että kompromissila ja alistumisella saisit jotain hyvää aikaan. Ja vakituista seksiä. Kun tuntuu, että tähän mennessä ollut melkeinpä tärkein parisuhteen onnistumisen ehto suomalaiselle miehelle. Jos nainen ei sinua kunnioita, niin se ei kunnioita vaikka olisit kaksinkerroin kyppyrässä. Potkaiseen vaan päähän, koska se VOI. Sellaisia me ihmiset ollaan, miehet ja naiset. Käytämme valta-asemaa heti hyväkseen jos sellainen havaitaan.

Mä olen niin usein ihmetellyt, että MIKSI monet miehet suostuvat avioliittoon ja lasten tekoon jos sydän ei ole siinä mukana? Jos suostut välineeksi jonkun toisen unelmien täyttämiseen, sinua tullaan sellaisena kohtelemaan. Jos olisit mukana suunnittelussa päämäärätietoisesti, tietäisit asioista jotain ja ilmaisisit sen, sinua kohdeltaisiin tasavertaisena kumppani koska olet sellainen. Eli suomeksi: ÄLÄ tee niitä lapsia minkä tahansa naisen kanssa. Älä tee niitä varsinkaan naisen kanssa joka sinua painostaa tekemään lasta. Älä missään nimessä tee niitä naisen kanssa jolla on pää jo valmiiksi seonnut vauvanvaatteista. Nämä kaikki ovat juuri niitä edellä mainittuja merkkejä joita kannattaa seurata kun pariudutaan ja harrastetaan seksiä. Sinun ei pidä tehdä kenenkään mieliksi lapsia. Sinä teet niitä silloin kun sinusta tuntuu siltä, että nyt on kuviossa nainen jonka haluan lasteni äidiksi. Jokainen meistä tulee elämässään tapaamaan sen henkilön kenen kanssa haluaa lapsia, vaikka sitten saattaakin jättäytyä vapaaehtoisesti lapsettomaksi. Kannattaa kuunnella omaa kroppaansa ja sitä alitajuntaa.

Mä en jaksa muutenkaan ihmisiä, jotka heittäytyvät muiden armoille elämässään ja sitten valittavat kun menee huonosti ja ikinä ei saa tuntea olevansa arvostettu. Ymmärrän kyllä, että oman itsensä arvostaminen ei ole helppoa, on minullakin ollut siinä opettelemista. Mutta siinä vaiheessa kun oppii arvostamaan itseään, oppii arvostamaan myös muita. Eikä sellaista ihmistä niin vain enää sitten päähän potkia. Yrittäjiä varmasti riittää, mutta itseään ja muita arvostava ihminen ei jää muiden potkittavaksi.

Eli miehet, ottakaa aivot ja silmät ja alitajunta kauniiseen käteen ja älkää tekään tyytykö vain siihen toiseksi parhaaseen. Älkää menkö heti naimisiin ja hankkiko lapsia vain siksi, että niin kuuluu tehdä ja joku sinua siihen painostaa. Mutta toisaalta, jos sinun mielestäsi paras tarkoittaa sitä, että nainen on huippukaunis, huipputimmi ja älyttömän kiltti ja kuuliainen, niin sitten se on oikeesti sinussa se vika.

Kommentit (10)

Vierailija

Sellaista naista ei olekaan, jonka kanssa haluaisin alkaa elää lapsiperhe-elämää. Lapsiperhe-elämä kaikkine ongelmineen ei vain sovi suurelle osalle miehistä, ja sen ymmärtäminen ajoissa suojelee monelta kärsimykseltä. Tutkimuksetkin kertovat, että vaikka parisuhde lisää onnellisuutta ja hyvinvointia, lasten hankinta ei.

Vierailija

Myöhäistä. Ero tuli jo. Myönnän että tuli aikoinaan tehtyä väärä valinta ja olen todella pahoillani millaisen äidin valitsin lapsilleni.

Vierailija

"Jokainen meistä tulee elämässään tapaamaan sen henkilön kenen kanssa haluaa lapsia, vaikka sitten saattaakin jättäytyä vapaaehtoisesti lapsettomaksi."

Öö, ei. Kaikki eivät todellakaan halua lapsia. Idioottimainen kommentti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Itse en todellakaan ole nyky-feminismin kannattaja, tasa-arvon kylläkin. Ja en todellakaan ole niitä, jotka ovat sitä mieltä, että kun naiset ovat ottaneet turpaansa vuosisatoja, niin nyt pistetään miehet sitten "kärsimään". En edes ymmärrä näitä "vahvoja naisia", jotka ovat mun mielestäni vain rääväsuita jotka tosipaikan tullen eivät varmasti pärjää sen paremmin kuin miestään. Mulle on ihan OK, että miehet yleisesti ottaen osaavat eri juttuja kuin minä enkä tunne peniskateutta. Sitä paitsi Axehan tuoksuu aivan ihanalta ja sitä on kiva tuoksutella miehen kaulakuopassa ja samalla omaan poskeen osuu miehen poski, jossa on aina vähän sänkeä. Eli miehet on IHANIA.

Onneksi tämä viime päivinä käyty keskustelu taitaa lähinnä ääliö-tabloidlehtien hehkutusta mutta silti huomasin, että tänään ÄRSYTTI. Oikeesti, paskoja ihmisiä on miehissä ja naisissa. Mutta että miehet ovat nykyään alakynnessä suomalaisessa yhteiskunnassa ja parisuhteessa; älkää nyt viitsikö. Jo on aikoihin eletty jos mun tuntema suomalainen "juntti" ( sanon nyt siis kaikalla rakkaudella <3) on altavastaajana parisuhteissaan ja kärsii äänettömänä. Kyllä silloin on enemmän vikaa itsensä ilmaisussa kuin pahoissa naisissa.

Miksi ihmeessä jäät suhteeseen jossa sinua kohdellaan oikeasti huonosti? Lähde hyvä mies, eroa! Äläkä aina suostu naimisiin ja lastentekoon vain siksi, että luvataan A- ja B-rappua ja kaunista ja hyvää. Jos jokin on liian hyvää ollakseen totta, se luultavasti on.

Ymmärrän, että ihmiset voivat muuttua ja moni muuttuukin. Lapsen syntymä on monelle iso juttu ja siinä vaiheessa saattaa tulla ihmisistä esiin outojakin piirteitä. Kaikkea ei voi etukäteen nähdä mutta kyllä meissä kaikissa se perusvire on joka on selvillä heti alusta lähtien. Eli näe varoitusmerkit ja siirry seuraavaan. Älä kuvittele, että kompromissila ja alistumisella saisit jotain hyvää aikaan. Ja vakituista seksiä. Kun tuntuu, että tähän mennessä ollut melkeinpä tärkein parisuhteen onnistumisen ehto suomalaiselle miehelle. Jos nainen ei sinua kunnioita, niin se ei kunnioita vaikka olisit kaksinkerroin kyppyrässä. Potkaiseen vaan päähän, koska se VOI. Sellaisia me ihmiset ollaan, miehet ja naiset. Käytämme valta-asemaa heti hyväkseen jos sellainen havaitaan.

Mä olen niin usein ihmetellyt, että MIKSI monet miehet suostuvat avioliittoon ja lasten tekoon jos sydän ei ole siinä mukana? Jos suostut välineeksi jonkun toisen unelmien täyttämiseen, sinua tullaan sellaisena kohtelemaan. Jos olisit mukana suunnittelussa päämäärätietoisesti, tietäisit asioista jotain ja ilmaisisit sen, sinua kohdeltaisiin tasavertaisena kumppani koska olet sellainen. Eli suomeksi: ÄLÄ tee niitä lapsia minkä tahansa naisen kanssa. Älä tee niitä varsinkaan naisen kanssa joka sinua painostaa tekemään lasta. Älä missään nimessä tee niitä naisen kanssa jolla on pää jo valmiiksi seonnut vauvanvaatteista. Nämä kaikki ovat juuri niitä edellä mainittuja merkkejä joita kannattaa seurata kun pariudutaan ja harrastetaan seksiä. Sinun ei pidä tehdä kenenkään mieliksi lapsia. Sinä teet niitä silloin kun sinusta tuntuu siltä, että nyt on kuviossa nainen jonka haluan lasteni äidiksi. Jokainen meistä tulee elämässään tapaamaan sen henkilön kenen kanssa haluaa lapsia, vaikka sitten saattaakin jättäytyä vapaaehtoisesti lapsettomaksi. Kannattaa kuunnella omaa kroppaansa ja sitä alitajuntaa.

Mä en jaksa muutenkaan ihmisiä, jotka heittäytyvät muiden armoille elämässään ja sitten valittavat kun menee huonosti ja ikinä ei saa tuntea olevansa arvostettu. Ymmärrän kyllä, että oman itsensä arvostaminen ei ole helppoa, on minullakin ollut siinä opettelemista. Mutta siinä vaiheessa kun oppii arvostamaan itseään, oppii arvostamaan myös muita. Eikä sellaista ihmistä niin vain enää sitten päähän potkia. Yrittäjiä varmasti riittää, mutta itseään ja muita arvostava ihminen ei jää muiden potkittavaksi.

Eli miehet, ottakaa aivot ja silmät ja alitajunta kauniiseen käteen ja älkää tekään tyytykö vain siihen toiseksi parhaaseen. Älkää menkö heti naimisiin ja hankkiko lapsia vain siksi, että niin kuuluu tehdä ja joku sinua siihen painostaa. Mutta toisaalta, jos sinun mielestäsi paras tarkoittaa sitä, että nainen on huippukaunis, huipputimmi ja älyttömän kiltti ja kuuliainen, niin sitten se on oikeesti sinussa se vika.

Axea? Ruahhahhahhaaaa, siis axea? Onko sun mies teini vai juntti? Suihkutan sitä vessaan sen jälkeen kun oon käyny paskalla, mutta en itseeni.

T: Armanit kaulassa - pimppi mehut huulissa

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
"Jokainen meistä tulee elämässään tapaamaan sen henkilön kenen kanssa haluaa lapsia, vaikka sitten saattaakin jättäytyä vapaaehtoisesti lapsettomaksi."

Öö, ei. Kaikki eivät todellakaan halua lapsia. Idioottimainen kommentti.

Noh, ei kannata ottaa tätä nyt niin vakavasti. Itsellänikään ei ole lapsia tällä hetkellä. En edes pidä lapsista. En tiedä tuleeko koskaan edes olemaan. Olen jo niin tottunut omiin tapoihini olla ja elellä sekä vapauteen esimerkiksiä nukkua koska huvittaa. Ei ehkä ihan työpäivän aikana mutta omalla vapaa-ajalla :) Eli mitään pakottavaa tarvetta ei ole hankkia lasta. Kuitenkin, vuosia sitten törmäsin mieheen jonka kanssa olisin ehdottomasti halunnut lapsen. Nykyisenkin miehen kanssa voisin hankkia lapsen mutta emme ole vielä niin tehneet. Ja kuten sanottu, en tiedä tulemmeko koskaan tekemäänkään.  Eli uskoisin, että suurin osa meistä tulee tapaamaan elämänsä aikana ihmisen jonka kanssa vaan "vaistonomaisesti" haluaa lapsia. Se, että onko se aina mahdollista ja kannattavaakaan on sitten ihan eri juttu.

Ap.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Axea? Ruahhahhahhaaaa, siis axea? Onko sun mies teini vai juntti? Suihkutan sitä vessaan sen jälkeen kun oon käyny paskalla, mutta en itseeni.

T: Armanit kaulassa - pimppi mehut huulissa

No ei ole teini eikä juntti  enkä ole itsekään. Ilmeisesti en onnistunut olemaan tarpeeksi hauska kirjoitetussa tekstissäni, että läppäni Axesta olisi mennyt läpi  :) Mutta eipä nämä miesten tuoksut nyt pointtini ollutkaan avatessani tätä keskustelua :D

Ap.

Vierailija

Onneksi meille itseämme arvostaville naisille on paljon valinnanvaraa ulkomaalaisissa miehissä, jotka osaavat arvostaa naistaan ja pitää kuin kukkaa kämmenellä. Valinnanvaraa on tullut 30 000 lisää.

Vierailija

Amen, aloittaja. Jos ihmiset ylipäätään osaisivat katsoa parisuhdetta siltä kannalta, että se on jokaisen henkisen kehityksen kasvupaikka, oltaisiin jo pitkällä. Ihmiset tuntuu aloittavan parisuhteita yksinäisyyden pelon takia, lapsikuumeen, näyttämisen halun jne. Parisuhde ei ole kuitenkaan mikään symbioosi, jossa määritellään toisen elämän ehdot, niin kuin valitettavan monesti huomaa käyvän. Yksi lopettaa matkustelun, toinen ei uskalla vaihtaa työpaikkaa, koska PARISUHDE. Millainen on se parisuhde, jossa kumppani estää rakastaan toteuttamasta unelmiaan? valitettavasti tällaisia juttuja kuulee aina välillä, ja mun mielestä sellainen on enemmän kuin perseestä. JOs on tahtoa, niin löytyy myös keino. Parisuhde ei ole äiti-lapsi suhde (vaikka sellaista muistuttaakin paljolti), vaan kahden aikuisen suhde jossa kummankin pitäisi saada elää omaa elämäänsä, kumppanin kanssa jakaen tietysti eniten, mutta sen oman rakkaan tulisi olla myös se, joka tukee sinua päätöksissä jotka on sinulle tärkeitä. 

Toinen asia mitä en voi ymmärtää, kuinka tolloa on ajatella, että lapsi pelastaa parisuhteen? Ei se sitä pelasta, vaan vie jo valmiiksi huonoa suhdetta entistä huonompaan jamaan. Kun sinussa herää jokin negatiivinen tunne, ilman että kumppanisi on varsinaisesti "tehnyt väärin" jotain, niin mitäpä jos sitä hetken miettisi, miksi tunnen näin? Älkää olko sokeita kanoja parisuhteissa. Monet julkkikset toistavat samaa, typerää kaavaa, koska heillä ei ole kiinnostusta kasvattaa itse itseään (kukaan ei meitä pelasta, ellemme me ITSE), kuten Jani Sievinen, Toni Nieminen, Jasmin Mäntylä.....

Vierailija

Unohdit sanoa, että ÄLÄ USKO kun nainen väittää e-pillerien olevan jatkuvassa käytössä. "Oho hups, tais unohtuu. No, olihan oikeastaan jo aikakin saada lapsi"

Vielä ei ole miehille kortsujen lisäksi hyviä ehkäisymenetelmiä, mutta muutamien vuosien sisään tulee. Lupaavin on mielestäni Parsemus Foundationin Vasalgel (aiemmin Intialianen RISUG), jos pääsisin testiryhmään menisin heti. Näitä ei lääkefirmat kehitä, koska ne ei tuota mitään verrattuna naisten hormonaaliseen ehkäisyyn.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Eli uskoisin, että suurin osa meistä tulee tapaamaan elämänsä aikana ihmisen jonka kanssa vaan "vaistonomaisesti" haluaa lapsia.

Miksi et sitten kirjoittanut niin?

Monet meistä eivät halua lapsia kenenkään kanssa, vaistomaisesti tai muutenkaan.

Uusimmat

Suosituimmat