Minä en näe enää ensi kevättä saati kesää :-(

Kipuun kyllästynyt

Minä olen nyt tässä viime vuoden lopussa ja tämän vuoden aikana sairastellut. Minua on lohdutettu sillä, että "Kohta tulee kevät ja kesä. Silloin sinä olet jo ihan terve", mutta minua se ei lohduta yhtään, sillä jo ihan lähiaikoina minä makaan haudassa eikä minulle tule mitään kevättä tai kesää, koska kyllä minä kohta kuolen. Kivut ovat niin kauheat tälläkin hetkellä, että kyllä tämä tauti kuolemaksi on :-(

Sivut

Kommentit (34)

Elämä on

Onko joku sanonut sulle näin? Saako kysyä millainen sairaus sinulla on? Pelkkä kipu ei ihmistä tapa, siihen auttaa tehokas kivunlievitys

Vierailija

Voisi joskus ennen kuolemaa vaihtaa nimensä olemaan 'ISOKULLILA-PILLUVUO', siinä olisi haudalla vierailijoille vähän mietittävää, kun isoin, kultaisin kirjaimin kirjoitettua nimeä tavaavat.

Palaa pikkulintuna

Sinulle käy kuin edesmenneelle Helsingin yliopiston rehtorin pojalle: tämä sairastui talvella eikä jaksanut kesään asti, vaan sisarusten kannustuksesta huolimatta kuoli 1-vuotissyntymäpäivänään vanhempiensa käsivarsille 12.5.1858 - juuri, kun keväinen sää lämpeni kesäiseksi.

Täällä hän lepää niin ikään pienenä uupuneen siskonsa vierellä:

http://www.dickens.fi/Rafael%20ja%20Rosa.jpg

Hän on se poika, joka palasi lintuna eloon jääneen siskonsa luokse laulussa "Jouluaamun varpunen". Kohta sinunkin kivut ja tuska ovat ohi. Palaa sinäkin meidän luokse pikkulintuna!

AnniElisabet

Herranjumala mitä vastauksia. Kamalaa, jos on diagnosoitu kuoleman vakava sairaus. On vaikea kuvitella mitä sellaisessa tilanteessa itse ajattelisi. Hakeuduthan lämpimien ja ymmärtäväisten ihmisten seuraan! Toivottavasti toivoa on!

Vierailija

Voi järkytys mitkä inhottavat ihmiset on taas kirjoitelleet...

Hei ap, mikä sairaus sinulla on? Älä luovuta, jos sinua on lohduteltu että olet terve keväällä, saattaa hyvinkin näin olla?! (vaikea sanoa, kun en tiedä sairautta jne)

Mutta paljon voimia kuitenkin! Oletko päässyt esim. kipupolille?

Ja tiedoksi joillekin vastaajille, kivunlievitystä saattaa olla, mutta ei se aina valitettavasti auta tai poista kipua. Riippuu.

Vierailija

Ilmeisesti ap:llä on kivulias, mutta ei kuolemaan johtava tauti (ellei oman käden kautta). Sen käsityksen sain aloituksesta.

Vierailija

VarakasNauttii kirjoitti:
Varakas näkee kevään ja kesän koska tahansa, katsokaas lentokone on keksitty.

Missä päin maailmaa on tällä hetkellä tai vaikka ensi viikolla kevät?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat