Miksi mun Candy Crush Saga ei toimi?

Vierailija

Koko peli ei edes aukea? Soda kyllä toimii!

Kommentit (15)

Vierailija

Minulla taas siinä Jellyssä kentät loppuu kahteensataan. Olen sen läpäissyt mutta uusia kenttiä ei jostain syystä vaan ilmaannu peliin.

Vierailija

Mulla sama ongelma Angry Birds Seasonsin kanssa tabletilla, se vaan välähtää ruudussa kun klikkaa ja sitten norminäyttö palautuu!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä en voi ladata sitä jellyä ollenkaan. En löydä sitä kaupasta! :<
Ap

Se Jelly-latauskuvake löytyy Candy Crush Sodan aloitusnäytöstä ainakin.

Minusta Soda on noista mukavin, Jellyyn en ole vielä lämmennyt ja Saga on aika tylsä.

Vierailija

Olen yrittänyt ladata myös sodan kautta sitä jellyä, mutta ei vain lataa sitä. Mulla on lumia, vaikuttaakohan asiaan? Argh kun en ollut edes tallentanut sähköpostilla sitä sagaa :(((
Ap

Vierailija

se jelly on minusta ihan tylsä ...paraneeko se vanhetessaan? pelailin jokusen kentän mutta ei huvittanut.

millä tasolla ootte soda crushissa?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
se jelly on minusta ihan tylsä ...paraneeko se vanhetessaan? pelailin jokusen kentän mutta ei huvittanut.

Oon jumittanu tasossa 41 ikuisuuden! Eu teillä sattus olemaan jotain vinkkejä :/

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Oon jumittanu tasossa 41 ikuisuuden! Eu teillä sattus olemaan jotain vinkkejä :/

...ootas, käyn kokeilemassa minkälainen 41 on...   :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

...ootas, käyn kokeilemassa minkälainen 41 on...   :)

joo - ihan kauhea. En saanut sitä läpi. Oon ite tasolla 445 (jumissa) eli oon mä varmaan joskus saanut sen 41 tason pelattua. Hirveesti erikoiskarkkeja + tuuria ilmeisesti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Poista sovellus ja lataa uudestaan. Ellet ole vielä koittanut.

Mut sit joudun aloittaan alusta? Ääh..
Ap

Vierailija

Hieman hitaalta peliin kirjautuminen tuntuu, mutta ainakin mulla toimii vielä hyvin. Ehkä tuo uusi "ostovillitys iski" -kampanja hieman sotkee?

Mä olen ollut jumissa kentässä 1247 jo ikuisuuden. :( Ainakin kolme viikkoa eikä helpotusta taida olla tulossa.... Antakaa vinkkejä! Vaikka tuskin nekään auttavat kun kaikki on jo kokeiltu. Pakko kerätä boostereita ja laittaa viimeiset kultaharkot peliin.

Uusimmat

Suosituimmat