Jos mies SELVÄSTI välttelee katsetta/kontaktia - miksi?

Vierailija

Esim. olin baarissa miespuolisen ystäväni kanssa ja aloin jutella yhdelle miehelle, aluksi hän vaikutti tosi kiinnostuneelta juttelemaan mutta myöhemmin puhuinkin innossaan vain sille miespuoliselle kaverilleni joka ei taas puhunut sille miehelle takaisin oikein mitään/saanut edes suuvuoroa, minä ja se mies enemmänkin keskustelimme mutta hän vain vilkuili minua ja jos innostui selittämään katsoi taas koko ajan kaveriani, eli kyllä pystyi katsekontaktin ottaa. Välillä katsoi minuakin silmiin hetken pitempään mutta jotenkin näki että häntä vaivasi se? :D Tiedossa että ihan hetero kuitenkin ja kai varattukkin. Olinko jotenkin pelottava??? Ja sanotaanko että olen ihan perusnätti ja laittautuneena kauniiksi kehuttu, baarissa tullaan iskemään ja yleensä miehet ei tosiaan välttele katsekontaktia.

Ihan yleisesti kysyttynä sitten, kuinka yleistä se on että mies välttelee katsekontaktia ihastumisen takia ja mitä muita syitä siihen on? Epävarmuus, ujous? Mitä kokemuksia teillä on?

Kommentit (2)

Vierailija

No ainakaan minä en viitsi vilkuilla sellaista naista kovinkaan tarkasti, joka on jonkun miehen kanssa liikenteessä. Ikinä ei voi tietää, onko kyseessä aviomies vai vain kaverimies. M34

Uusimmat

Suosituimmat