Kuinkas paljon ootte varannu viinaa viikonlopuks?

Vierailija

Mulla on kymmenen kaljaa ja kolme 0,7l pulloo 32% lippuviinaa. Näiden pitäisi sitten riittää pe-la.

Sivut

Kommentit (52)

Vierailija

Sopivasti tähän masennukseen kaljaa. Face pois käytöstä, luuriin estot ja nyt vaan aattelin juoda ja parkua tän illan ja vihata miehiä ja exää erityisesti. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sopivasti tähän masennukseen kaljaa. Face pois käytöstä, luuriin estot ja nyt vaan aattelin juoda ja parkua tän illan ja vihata miehiä ja exää erityisesti. 

Ei toimi miedot vitutukseen. Viina sen olla pitää, jos tarkotus on hukuttaa surut.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Eli joudut jo la-iltana menee baariin! Pitäis olla ainakin täys lava kaljaa.

Mä kyllä uskon, että noi kolme 0,7l pulloo lippuviinaa riittää kyllä kahdeks päiväksi niiden kymmenen kaljan lisäks.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ei toimi miedot vitutukseen. Viina sen olla pitää, jos tarkotus on hukuttaa surut.

Mä en kestä viinaa. Oon tajuton jo 2dl jälkeen ja tartteisin jo ampparin eikä kukaan oo soittamassa, mutta aion oksentaa ja sammua kylppärin lattialle.

Vierailija

Mä oon tajuton jo 0.9 promillessa ja ei tartte olla kuin 38 volttista niin oon kanttuvei. on se vittumaista kun on huono viinapää. baari ilta menee 3 tuopilla . Halpaa on.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat