Asteikolla 1-10, kuinka suurta morkkista potisit jos...

Vierailija

Olisit tuhannen päissäsi mennyt naapurisi ovelle ja päätynyt epämääräisen kännäämisen ja juttelun seurauksena aluksi suutelemaan/koskettelemaan ja sitten PANEMAAN tämän kanssa!? Näin kävi minulla, ja mietin ihan tosissaan pitäisikö muuttaa täältä helvettiin. Kyseessä tosiaan oli naapuri (johon tod.näk törmään rapussa vielä monet kerrat) ja en tuntenut häntä kuin sen verran mitä ollaan rapussa moikattu ja KERRAN juteltu lyhyesti. Ja, käyttää ilmeisesti päihteitä ainakin jossain määrin sekä vietää aikaa muiden talon päihteilijöiden kanssa.

Tää tapahtui muutama päivä sitten enkä sen jälkeen ole uskaltanut pistää nokkaanikaan ulos tästä kämpästä, koska hävettää, ahdistaa, pelottaa... tekisitkö tilanteessani itsemurhan vai jotain muuta?

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

No riippuu vähän naapurista, jos se ois tuo eläkeläinen tuosta vastapäätä varmaan hyppäisin sillalta, jos se olisi tuo jääkiekkoilija-poliisi tuosta toiselta puolelta, menisin varmaan viinipullon kanssa rimputtamaan ovikelloa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No riippuu vähän naapurista, jos se ois tuo eläkeläinen tuosta vastapäätä varmaan hyppäisin sillalta, jos se olisi tuo jääkiekkoilija-poliisi tuosta toiselta puolelta, menisin varmaan viinipullon kanssa rimputtamaan ovikelloa.

Heh, itse tosiaan olen tässä kurimuksessani ja itseinhon syövereissä lohduttautunut sillä, että kyseinen tyyppi oli sentään hyvännäköinen, nuorehko ja isokyrpäinen. Mutta aika laiha lohtu tuo, jos hän menee nyt kaikille ällötyskavereilleen kertomaan että multa irtoaa helposti..... v*ttu.. 

AP

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No jaa, laita kännäämisen piikkiin. Eikös sekin ollut kännissä? Sillä saattaa olla yhtä kova morkkis.

Miehellä morkkista, kun sai naapurilta, ei välttämättä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No jaa, laita kännäämisen piikkiin. Eikös sekin ollut kännissä? Sillä saattaa olla yhtä kova morkkis.

En itseasiassa tiedä oliko kännissä vai jossain muissa pähiteissä, mutta vähän oli välillä vaikeuksia esim. pysyä pystyssä jne. eli ei varmaan ihan selvinpäin. Kovasti toivon että silläkin ois morkkis ja kirjaimellisesti unohtais tän jutun (EIKÄ HELVETISSÄ MENIS KERTOO ETEENPÄIN). Laitoin sille tossa pari päivää sitten viestiä facessa että jäikö mun tavaraa sinne sen luo ja ei ole vastannut mitään vaikka näki viestin. Toivon että tästä voi päätellä ettei haluu mun kanssa hirveesti tekemisissä olla/kaveerata. Hyhhyh.. 

Aina olen puolustanut naisen oikeutta avoimeen seksielämään, yhden illan juttuihin ja kaikkeen samaan mitä mieskin tekee tulematta tuomituksi mutta nyt on silti suoraansanottuna huoramainen olo ja oksettaa oma itseni... 

AP 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

En itseasiassa tiedä oliko kännissä vai jossain muissa pähiteissä, mutta vähän oli välillä vaikeuksia esim. pysyä pystyssä jne. eli ei varmaan ihan selvinpäin. Kovasti toivon että silläkin ois morkkis ja kirjaimellisesti unohtais tän jutun (EIKÄ HELVETISSÄ MENIS KERTOO ETEENPÄIN). Laitoin sille tossa pari päivää sitten viestiä facessa että jäikö mun tavaraa sinne sen luo ja ei ole vastannut mitään vaikka näki viestin. Toivon että tästä voi päätellä ettei haluu mun kanssa hirveesti tekemisissä olla/kaveerata. Hyhhyh.. 

Aina olen puolustanut naisen oikeutta avoimeen seksielämään, yhden illan juttuihin ja kaikkeen samaan mitä mieskin tekee tulematta tuomituksi mutta nyt on silti suoraansanottuna huoramainen olo ja oksettaa oma itseni... 

AP 

Ei kannata tuntea morkkista. Anna asian olla. Myöhemmin saatat jopa hymyillä asialle. Terkuin viiskymppinen täti-ihminen joka kanssa mokaili nuorena.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

AP 

Ei kannata tuntea morkkista. Anna asian olla. Myöhemmin saatat jopa hymyillä asialle. Terkuin viiskymppinen täti-ihminen joka kanssa mokaili nuorena.

Ihana viesti, kiitos. :) En mä tässä muuten ihan näin häpeissäni ois mutta kun kyse tosiaan naapurista, jota en onnistu esimerkiksi välttelemään kauhean hyvin. Mutta noh, kai sitä ois pahempaakin voinut sattua. 

Mitenhän mun pitäis toimia jatkossa kun näen ton esim. rappukäytävässä? Morjestanko ihan samalla tavalla kuin ennen, kysynkö jotain, pitäisikö jutella niin kuin "kaverille"? äh.. 

AP 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

AP 

Ihana viesti, kiitos. :) En mä tässä muuten ihan näin häpeissäni ois mutta kun kyse tosiaan naapurista, jota en onnistu esimerkiksi välttelemään kauhean hyvin. Mutta noh, kai sitä ois pahempaakin voinut sattua. 

Mitenhän mun pitäis toimia jatkossa kun näen ton esim. rappukäytävässä? Morjestanko ihan samalla tavalla kuin ennen, kysynkö jotain, pitäisikö jutella niin kuin "kaverille"? äh.. 

AP 

Moikkaat vaan normaalisti. Jos haluat jutella, juttele. T. Täti

Vierailija

Miksi potea morkkista tuollaisesta? :) Sä joit ja pidit hauskaa. Seksi oli hyvää(?) tai ainakin tyyppi iso munainen ja komea. Mitään kauheaa ei tapahtunut, kukaan ei saanut turpaan, tullut tapetuksi tai muutakaan dramaattista.. seksi on vain seksiä ja kännissä sitä ihmiset helposti päätyvät tuollaiseen. Musta toi tarina kuulostaa lähinnä sellaiselta jolle voi kavereiden kanssa naureskella hyväntahtoisesti, ei mikään minkä takia pitäis muuttaa kaupungista. Ja se että se on sun naapuri niin mitä väliä.. kun tulee vastaan niin hymyile ja morjesta rohkeasti ja mieti samalla, että siinä yks sun "kaadoista". :D Näin oon ite aatellut.. elämästä on nautittava kun on nuori, miksei toki vanhempanakin ja turha syyllisyys pois.. niin kauan kun ketään ei satuteta ei ole mitään syytä hävetä tai ahdistua. :)

Vierailija

En osaa kuvitella tilannetta itseni kohdalle, koska en juo tuohon tyyliin (kannattaa ehkä sitäkin nyt miettiä, josko vähentäisi, jos menee noin pahasti yli ;)). Mutta, jos nyt noin sattuisi, yrittäisin vain unohtaa koko jutun. Tätä naapuria moikkaisin kuten muitakin naapureita. Tietysti hermoilisin juoruaako se muille, mutta keksiihän nuoret miehet usein tarinoitakin, ei voi kukaan tietää oliko totta vai ei...

Tsemppiä sinne!

Vierailija

Ai kamala. Kun ajattelen omaa naapurinmiestä niin se olisi ranteet auki ja sinne helvettiin muutto, jos tollaisen mokan tekisin.

Ihan jo siksi, että hän on perheellinen, kuten minäkin, sekä kaveri oman mieheni kanssa. Syyllisyys kalvaisi niin paljon, että en kestäisi. Se olisi ihan kauheeta.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat