Rakkauden tunne puuttuu

Shotto

Olen siis 20 vuotias tyttö ja olemme nyt seurustelleet muutaman kuukauden ensimmäisen kunnon poikaystäväni kanssa. Minä itse olen luultavasti rakastumaan päin kyseiseen henkilöön, mutta hän on kertonut ettei tunne minua kohtaan sellaista rakkautta jatä haluaisi. Hän miettii kokonaan sitä että osaakaan hän enää rakastaa. Tiedän itse että muutaman kuukauden seurustelun jälkeen ei osaa sanoa rakkaudesta yhtään mitään, mutta kyseinen poika on sanonut, että ennen hän on rakastunut heti palavasti. En siis tiedä mikä minussa on vikana. Me kuitenkin nautimme toistemme seurasta ja tykkäämme olla yhdessä ja meillä menee kaikinpuolin ihan hyvin, en siis tiedä mikä mättää..
Olemme puhuneet tästä aiheesta ennemmin jo, ja sovimme että etenemme päivän kerrallaan ja kumpi tahansa voi perääntyä jos siltä tuntuu. Tästä puhuimme kuitenkin ihan suhteemme alkuvaiheessa ja ajattelin että tilanne olisi muuttunut, poika kerran on sanonut(pienessä humalassa) rakastavansa minua ja muuten tykkäävänsä minusta. Mutta typeränä luin hänen facebook keskusteluaan hänen ystävänsä kanssa ja hän selitti ettei vieläkään tunne rakkautta ja että kaikki on hyvin ainakin vielä, mutta jos rakkauden tunne ei ala tulla, niin hänen luultavasti on jatkettava elämässä eteenpäin, eli luultavasti jätettävä minut. En oikein ole tiennyt kuinka käyttäytyä nyt poikaystävääni kohtaan kun tämän luin, hän ei siis tiedä siitä mitään..
Mietin sitä että onko minun järkevämpää vain ottaa riski ja odotella, josko tämä tästä nyt johonkin suuntaan kehittyisi, vai pitäisikö itse laittaa poikki ihan vain itsesuojelun nimissä , ennenkä kuin toinen osapuoli kertoo ettei häntä enää kiinnostakkaan tai hän on löytänyt jonkun toisen kiinnostavamman. Tein mitä tahansa, niin sydämeni särkyisi..

Kommentit (1)

Vierailija

Ööö.. ensiks miks oot mennyt lukemaan toisen Facebookkia? Ja toiseksi jätä se.. ei ne tunteet enää muutu.. se jättää kuitenkin kohta sut.

Uusimmat

Suosituimmat