Miesten omat reissut parisuhteessa - MGTOW

Vierailija

Hyvä esimerkki miksi MGTOW lisääntyy on palstallakin monesti jauhettu omat reissut ja lomailumatkat parisuhteessa. Useimmille naisille ne ovat ehdoton no-no. Mies ei todellakaan saa tehdä omia reissuja vakavassa parisuhteessa.

Ymmärtääkö tämän esimerkin voimin miksi miehet välttäisivät ottamasta naista elämäänsä riesaksi ja rajoitteeksi?

Vaikuttaa, että huvittuneisuus MGTOW-liikettä kohtaan on naisilla oikeasti paniikkia, ahdistumista ja raivoa kun eivät saa miestä kohottamaan elintasoaan ja statustaan.

Sivut

Kommentit (40)

Vierailija

Ei näissä keskusteluissa huvita mikään muu kuin se, että MGTOW-miehet keskustelevat Vauva-lehden palstalla. Paniikki? Mistä? Siitä että miehet, joita en muutenkaan huolisi, lakkaisivat jauhamasta katkeraa lompakkoloisjargonia 24/7/365. Omalla miehelläni on ollut aina oikeus lähteä myös omille reissuilleen ja matkoilleen ihan kuten itsellänikin, ei kaikkiin kohteisiin tarvitse matkustaa yhdessä.

Vierailija

Ööö... Jos olen parisuhteessa rakastamani miehen kanssa, niin en todellakaan halua lähteä lomalle kenenkään muun, kuin hänen kanssaan. Miksi en odottaisi mieheltä samaa?

Te MGTOW- dudet varmaan ymmärrätte, että ammutte nyt itseänne aika pahasti nilkkaan. Tää "liike" on vähän sama, ku naiset perustais jonkun Bimbot-liikkeen ja alkaisi innosta pinkeenä suoltaa paskaa siitä, kuinka miehen täytyy vaan olla lompakkona ja lasten siittäjänä naiselle, eikä ikinä rajoittaa naisen rahallisia menoja (mitkä se mies siis maksaa) mitenkään.. Eli annatte itsestänne ja muista miehistä todella tossun ja holhottavan kuvan! :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jaa, meidän parisuhteessa omia reissuja tekee vain nainen eli minä. Ei tietääkseni ole ongelma miehelleni.

Jep, näin myös meidän parisuhteessa. Syy sille on se, ettei miehellä ole varaa tehdä omia reissuja toisin kuin minulla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ööö... Jos olen parisuhteessa rakastamani miehen kanssa, niin en todellakaan halua lähteä lomalle kenenkään muun, kuin hänen kanssaan. Miksi en odottaisi mieheltä samaa?

Te MGTOW- dudet varmaan ymmärrätte, että ammutte nyt itseänne aika pahasti nilkkaan. Tää "liike" on vähän sama, ku naiset perustais jonkun Bimbot-liikkeen ja alkaisi innosta pinkeenä suoltaa paskaa siitä, kuinka miehen täytyy vaan olla lompakkona ja lasten siittäjänä naiselle, eikä ikinä rajoittaa naisen rahallisia menoja (mitkä se mies siis maksaa) mitenkään.. Eli annatte itsestänne ja muista miehistä todella tossun ja holhottavan kuvan! :D

En ihan käyttäisi samaa vertausta. Oikeampi vertaus olisi, että oikein hakeutumalla hakeutuisimme miesenemmistöisille foorumeille kertomaan, kuinka "me feministit emme tarvitse miehiä mihinkään".

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Siksi, että miehesi ei ole sinä. Mutta sitä sinä et tietenkään ymmärrä. Koirasi, alamaisesi, pitää käyttäytyä juuri niinkuin kuningatar haluaa!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

En ihan käyttäisi samaa vertausta. Oikeampi vertaus olisi, että oikein hakeutumalla hakeutuisimme miesenemmistöisille foorumeille kertomaan, kuinka "me feministit emme tarvitse miehiä mihinkään".

Toisten miesten tukemiseen kai tämä "liike" alunperin perustettiin? Nyt vaan idiootit, jotka on "löytäneet elämänsä suunnan" haluaa toitottaa sitä aivan jokaiselle.. Ihan niinkuin uskoontulleet paasaa kaikille.

Vierailija

Me ei kumpikaan haluta lomailla kuin perheen kanssa. Mä en tosin vastusta sitä, että omiakin reissuja kavereiden kanssa voisi olla. Yleensä kritiikki nähdäkseni kohdistuu siihen, että mies voi mielestään mennä, miten huvittaa, mutta naisella ei ole samaa oikeutta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Siksi, että miehesi ei ole sinä. Mutta sitä sinä et tietenkään ymmärrä. Koirasi, alamaisesi, pitää käyttäytyä juuri niinkuin kuningatar haluaa!

Ihmettelin vähän tuota samaa. Okei, jos kirjoittajalle riittää lomailu miehen kanssa, niin ei siinä mitään pahaa. Mutta onko mieskin ilmaissut haluavansa samaa vai olettaako kirjoittaja niin, vai onko peräti vaatinut mieheltä ettei tämä saa matkustella yksin? Minä haluan matkustella rakastamani miehen kanssa, mutta on myös paljon kohteita ja matkoja, jotka häntä eivät yksinkertaisesti kiinnosta tai hän ei pääse samaan aikaan lomalle tai jostain muusta syystä joku toinen on sopivampi matkaseuralainen. Tai menen yksin.

Vierailija

Meillä menee niin päin, että minä reissaan joskus kuukausiksikin ulkomaille ja mies ei käy juuri koskaan missään. Syy: mies ei halua elämältä muuta kuin käydä töissä ja töiden jälkeen pelata pleikkaa. Itse taas käyn kotona vain nukkumassa, joskus en sitäkään. Järjestely sopii hyvin meille molemmille ja kun meillä on erikseen järjestettyä parisuhdeaikaa, se on oikein odotettua ja onnistunutta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Toisten miesten tukemiseen kai tämä "liike" alunperin perustettiin? Nyt vaan idiootit, jotka on "löytäneet elämänsä suunnan" haluaa toitottaa sitä aivan jokaiselle.. Ihan niinkuin uskoontulleet paasaa kaikille.

Entä naisten oikeuksia ajavat feministit, miksi eivät pidä kuonoansa kiinni koska ei kaikkia välttämättä asia kiinnosta?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Meillä menee niin päin, että minä reissaan joskus kuukausiksikin ulkomaille ja mies ei käy juuri koskaan missään. Syy: mies ei halua elämältä muuta kuin käydä töissä ja töiden jälkeen pelata pleikkaa. Itse taas käyn kotona vain nukkumassa, joskus en sitäkään. Järjestely sopii hyvin meille molemmille ja kun meillä on erikseen järjestettyä parisuhdeaikaa, se on oikein odotettua ja onnistunutta.

Erikoinen parisuhde teilläkin. 

Vierailija

Eihän ongelma ole se, että mies käy omassa reissussa. Ongelma on se, että kun nainenkin sitten haluaisi käydä omassa reissussa, niin sepä ei sovikaan kun miehen pitäisi hoitaa lapset ja koti sillä aikaa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat