Kerronko pettämisestä miehen vaimolle? Saa äänestää

Vierailija

Olin suhteessa ja tulin jätetyksi tyttöystäväni toimesta, koska hän ei ollutkaan päässyt yli suhteesta varattuun mieheen ja hän palasi siihen salasuhteeseen. Olin siis jonkinlaisena laastarina Se oli kestänyt pari vuotta ennen minua. Minulla on tämän miehen yhteystiedot ja hänen vaimonsa myös. He ovat olleet naimisissa kolme vuotta ja ilmeisesti heillä on lapsiakin.

Tietysti minua ärsyttää, että olin laastarina, mutta kysyn teiltä kumpi kuulostaa paremmalta. Käräytän miehen ja annan hänen vaimonsa tietää miehen pitäneen ainakin yhtä seksisuhdetta vuosia hänen selkänsä takana, vai jätänkö kertomatta ja annan sen pelin jatkua.

Jos sillä on jotain väliä, en pelkää mitään reaktiota minun suuntaani, minua ei hetkauta se jos tämä ex-tyttöystävä vihaa minua tai jos saankin paskaa omaan niskaani epäuskoiselta vaimolta tms. Syynä kertomiseen olisi kai oikeuden tapahtuminen ja kertomatta jättämiseen ehkäpä se, että siitä seuraisi paljon itkua.

Sivut

Kommentit (46)

Vierailija

Koita nyt niellä se oma pettymyksesi ja ole puuttumatta asiaan. Minä en (enää nykyään) haluaisi kuulla keltään omasta miehestäni jotain vanhoja juttuja.

Vierailija

Älä ole idiootti. Vieraiden ihmisten avioliitto ei kuulu sinulle eikä sinun tehtäväsi ole puuttua heidän asioihinsa.

Vierailija

Anna olla, ei kuulu sinulle. Mies jää taatusti itse kiinni joskus. Katso elämässäsi eteenpäin äläkä katkeroidu

Vierailija

Olipas epäselvästi kerrottu. En edes ymmärtänyt, oletko sinä mies vai nainen. Siis tyttöystäväsi jätti sinut? Ja haluat ilmiantaa jonkun miehen hänen vaimolleen pettämisestä?

Oletko siis bi-seksuaali? 😂

Kyllä pettäjän puoliso ansaitsee tiedon pettämisestä. Jos minulla olisi puoliso, joka pystyy salaamaan vuosien pettämisen, haluaisin ehdottomasti kuulla sen joltain ulkopuoliselta. Mikään ei ole ikävämpää kuin se, että koko kylä tietää jotain petetyn, mutta petetty ei itse tiedä asiaa.

Vierailija

Jos teet sen kostaaksesi tai negatiivisen karman aiheuttamiseksi niin älä. Mutta jos motiivisi ovat hyvät niin kerro.

Vierailija

Onko teillä ihmisillä useinkin luetunymmärtämisessä ongelmia? En ole ap, mutta oli mielestäni ihan selkeästi kerrottu. Ap on siis mies joka erosi naisen kanssa, jolla on ollut ja on edelleen salasuhde naimisissa olevaan mieheen. Nyt hän miettii kertoako tämän miehen vaimolle asiasta vai ei.

Vierailija

Ymmärsin, että AP on mies. Hänen tyttöystävänsä jätti hänet ja palasi entisen hoitonsa luo (joka on naimisissa). AP oli vain laastari, en tiedä kuinka kauan.

Jos olisin AP, kertoisin sille vaimolle, koska kyllä, olisin katkera, että tyttöystävä jätti minut sen miehen takia. Ja koska kyllä sen vaimon kuuluisi tietää. Voi olla, että joskus selviäisi ilman asiaan puuttumista, tai sitten ei (jos ei kerran muutamassa vuodessa ollut tullut jo ilmi)...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Älä ole idiootti. Vieraiden ihmisten avioliitto ei kuulu sinulle eikä sinun tehtäväsi ole puuttua heidän asioihinsa.

Niin, no tämä mies otti tehtäväkseen puuttua minun suhteeseeni olemalla tyttöystäväni kanssa myös sinä aikana, kun olin eksäni kanssa vielä suhteessa, tietoisena.

Vierailija

Itse en puuttuis ja voi olla et vaimo tietää miehe puuhista? Tai jos ei nii mies jää varmast kii jossai vaihees luulisin.. :D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat