"Naiset pilkkaavat avoimesti jopa omia aviomiehiään"

Vierailija

Hyviä huomioita noissa lehtijutuissa siitä, kuinka miehillä ei ole sananvaltaa perheessä, vaan he ovat siittäjän, apulaisen ja lastenhoitajan asemassa. Kalahtiko kalikka? Itse löysin muutama vuosi sitten miehen. Hänellä oli surkea itsetunto, koska hänen vaimonsa halveksi häntä ja kohteli kuin roskaa. Näiden vuosien aikana hänestä on kuoriutunut hieno mies ja kumppani, eikä itsetunnossakaan ole enää mitään vikaa. Hänen exänsä jatkaa edelleen valitsemallaan tyylillä. Arvatkaas mitä ajattelen hänen exästään..? No, tietysti olen kiitollinen että sain noin hyvän miehen, joka osaa arvostaa parisuhdetta, mutta noin niin kuin ihmisenä...

Sivut

Kommentit (35)

Vierailija

Tämä ei vaan mene palstamammoille jakeluun millään, sen näkee noista miesten vähättelyä koskevista ketjuista. Mitä niissä palstamammat siis keskustelevat? Vähättelevät miehiä ja Väestöliiton johtavan parisuhdeasiantuntijan ammattitaitoa ja osaamista =)

Kun ei nähdä sitä omaa nenäänsä pidemmälle, ja tältäkin palstalta tuttu "miehet on sikoja ja syyllisiä"-mantra on muuttunut murtamattomaksi totuudeksi suurimmalle osalle naisista.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Missä jutuissa, monikossa? Laita linkit.

Et itse pääse av-palstalta lukemaan päivän uutisia lainkaan? Poistuminen mahdotonta?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tämä ei vaan mene palstamammoille jakeluun millään, sen näkee noista miesten vähättelyä koskevista ketjuista. Mitä niissä palstamammat siis keskustelevat? Vähättelevät miehiä ja Väestöliiton johtavan parisuhdeasiantuntijan ammattitaitoa ja osaamista =)

Kun ei nähdä sitä omaa nenäänsä pidemmälle, ja tältäkin palstalta tuttu "miehet on sikoja ja syyllisiä"-mantra on muuttunut murtamattomaksi totuudeksi suurimmalle osalle naisista.

Toivottavasti ymmärrät pysyä helvetin kaukana naisista.

Vierailija

niin ne on kupit kääntyneet. ennen vaimo oli omaisuutta, lastentekokone, kotityöläinen, miehen vallassa ja rahoitettavana. 

muutama kymmenen vuotta ja naiset on voimaantuneet, ehkä jotkut liikaakin?

olen itse syyllistynyt oman mieheni haukkumiseen muiden kuullen. olin nuori, itsekäs ja tyhmä.

en tajunnut samalla haukkuneeni itseäni, omaa elämääni, tekemääni miesvalintaa. 

erohan siitä tuli. miksi ei olisi tullut? paska mies, paska vaimo. 

nykyinen liitto toivottavasti toimii paremmin, osaan(ko) olla parempi ihminen. 

Vierailija

Mä luulen että puolison halveksuminen jopa avoimesti olisi ainoastaan naisten ongelma, kyllä sitä esiintyy joillakin ihmisillä ihan sukupuoleen katsomatta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä jutuissa, monikossa? Laita linkit.

Et itse pääse av-palstalta lukemaan päivän uutisia lainkaan? Poistuminen mahdotonta?

Hyvään keskustelutapaan kuuluu laittaa linkit käyttämiinsä lähteisiin. Oliko tämä uutinen sinulle?

Vierailija

Se on surullista kuinka jotkut käyttäytyvät noin. Itse kun olen vahva mies, niin olen joutunut moniin riitoihin tuollaisten naisten kanssa, hämmästys on suuri kun he kohtaavat miehen joka sanoo takaisin eikä siedä mitä hyvänsä. Osa näistä naisista on kavereiden tyttöystäviä ja vaimoja.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti ymmärrät pysyä helvetin kaukana naisista.

Kerro toki hiukan lisää. Kolahtaako noin kovasti omaan nilkkaasi?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Sä et ymmärrä vieläkään että sillä suhteella on kaksi puolta. Jos toista haukutaan julkisesti niin tottakait silläkin puolella on oikeus puolustautua. Ei ole mitään yhtä totuutta joka on miesten tai naisten.

Väestöliiton pitäisi antaa työkaluja miten suhdetta voi hoitaa ja kuinka vastuuta voi kantaa molemmat osapuolet.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
niin ne on kupit kääntyneet. ennen vaimo oli omaisuutta, lastentekokone, kotityöläinen, miehen vallassa ja rahoitettavana. 

muutama kymmenen vuotta ja naiset on voimaantuneet, ehkä jotkut liikaakin?

olen itse syyllistynyt oman mieheni haukkumiseen muiden kuullen. olin nuori, itsekäs ja tyhmä.

en tajunnut samalla haukkuneeni itseäni, omaa elämääni, tekemääni miesvalintaa. 

erohan siitä tuli. miksi ei olisi tullut? paska mies, paska vaimo. 

nykyinen liitto toivottavasti toimii paremmin, osaan(ko) olla parempi ihminen. 

Ainakin sulla on oikea suunta, olet tiedostanut asian. Moni palstan naisista ei pääse edes siihen tilaan,

että ajattelisi olisiko naisessakin joskus jotain vikaa.

Vierailija

Mä oon toinen ihana! Minä en hauku miestäni toisille, en, vaikka mikä tulisi. En halua. Yhdelle ystävälle puran kyllä tuntoja, silloin kun se on tarpeen. Sen sijaan minulla on montakin etäisempää tuttua, jotka haukkuvat miehiään missä ja milloin vain ja kaikille jotka kuuntelevat.

Monelle naisellekin tekisi hyvää vaihtaa pilkallisesti tai ylenkatseellisesti suhtautuva miehensä toiseen ja päästä rakentamaan tervettä itsetuntoa; miksei sitten miehelle?

Vierailija

Miehet ovat sellaisia maailmanmestaruustason paskanpuhujia naisista. Vaikka millainen vanha kääpä on kyseessä, jolla on matti kukkarossa, niin kyllä naiselle aina löytyy sellaista ja tälläistä kriteeriä. Mikään ei tahdo kelvata. Sitten kuitenkin otetaan joku kun ei muutakaan saa.

Kyllä sitä nyt äijiä vituttaa kun on naisten vuoro puhua paskaa miehistä, jotka ovat älyllisesti siellä normaalijakauman alapäässä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat