Paljaalla rakastelu tuntuu paljon paremmalta

Vierailija

Mielestäni kumin kanssa rakastelu ei ole edes oikeaa rakastelua. Ei siinä edes saa tuntumaa naiseen ja miltä pillusta oikeasti tuntuu. Ja laukeaminen kortsun sisään on yhtä tyhjän kanssa, sama kuin tekisi sen omalla kädellä. Itselläni kortsun kanssa touhuilu vie kaiken tunnon rakastelusta, onkin mielestäni oikeutettua sanoa että jos on saanut vain kortsun kanssa on oikeastaan vielä 'poika', vasta kun on saanut laskea paljaalla naisen sisään on oikea mies.

Kommentit (15)

Vierailija

No tietysti tuntuu paremmalta. Kumikerros leikkaa nautinnosta herkimmän terän pois samalla tavalla kuin alkoholi. Rakastellessa ei ensin tunnu kovin paljon miltään, ja sitten orkku tulee äkkiä ja ihan humahtamalla. Kiipeäminen nautinnon portaita ylös jää kokematta. Ei kiitos koskaan kännissä ja kumin kanssa!

Vierailija

Naisena arvostan kumia. Söin ennen pillereitä mutta aina vaan vihasin sitä sotkua joka sisältä valui vielä pitkään.

Vierailija

Kannattaa urheilla ja lopettaa rasvainen, suolainen ruoka. Tupakointi ja kannabiksen polttaminen kannattaa myös lopettaa. Tukkii verisuonia ja vie tunnon.

Minusta tuo on huonoitsetuntoisen tai huonokuntoisen ihmisen valitusta. Ei siinä juurikaan eroa ole. Siihen tottuu nopeasti ja ihan yhtä hyvältä se tuntuu.

Lisäksi se suojaa sukupuolitaudeilta jos suhde on avoinsuhde. Sitten voi aina hankkia lisää lapsia jos yhdessä sovitaan. Kondomit ovat maailman paras suoja monessa mielessä. Panomiehet tunnetaan siitä että kondomit on matkassa.

Vierailija

Ei kun AP ei ole vielä käynyt tutustumassa aikuisten lelukaupan valikoimiin, TosiMies (tm) käyttää kondomia, jossa on juomut tai nystyt.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mielestäni kumin kanssa rakastelu ei ole edes oikeaa rakastelua. Ei siinä edes saa tuntumaa naiseen ja miltä pillusta oikeasti tuntuu. Ja laukeaminen kortsun sisään on yhtä tyhjän kanssa, sama kuin tekisi sen omalla kädellä. Itselläni kortsun kanssa touhuilu vie kaiken tunnon rakastelusta, onkin mielestäni oikeutettua sanoa että jos on saanut vain kortsun kanssa on oikeastaan vielä 'poika', vasta kun on saanut laskea paljaalla naisen sisään on oikea mies.
Hyvä seksi hyvän kumppanin kanssa tuntuu paljon paremmalta kuin satunnainen sähläily.
Siinä ehtii tutustua toiseen, käydä yhdessä testauttamassa ja valita molemmille sopivimman ehkäisykeinon. Meillä kondomien jälkeen mentiin pillereillä ja lopulta mies kävi vasektomiassa. Se paransi seksielämää molemmille, kannattaa kokeilla jos vaan miehen miehinen itsetunto sen kestää. Suosittelen!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Naisena arvostan kumia. Söin ennen pillereitä mutta aina vaan vihasin sitä sotkua joka sisältä valui vielä pitkään.

Toi sperman valuminen on inhottavaa! En ymmärrä miten naiset jaksaa sitä. Se haisee, kirjaimellisesti! En anna miehen laueta sisään kuin tosi harvoin. Syön e-pillereitä, vaikka ne vie 80% seksuaalisesta halukkuudesta enkä saa orgasmia enää niin helposti. Enemmän kierron seuraamisen ja siirtämisen kuin seksin takia, jos suoraan sanotaan. Helpottaa seksiäkin kun ei tarvitse kondomien kanssa häärätä, mutta isompi syy on tuo että voin ite päättää milloin menkat.

Vierailija

Yhdyntä ilman kondomia on näin naisen näkökulmastakin mukavamman tuntuista. Mä nimittäin ainakin tunnen sen kumin häiritsevästi. Ennen vakiintumista oli aina kumi käytössä, enkä edes tajunnut että se voisi naisenakin tuntua vähän epämukavalta.

Terveys on kuitenkin ensijaista! Vakisuhteessa en koe kondomia tarpeelliseksi kun muitakin ehkäisykeinoja on ja tuplaehkäisy ei ole tarpeen. Miehelle olen tehnyt selväksi, että vaikka monen muun asian voin antaa anteeksi, sukupuolitaudit aviovuoteessa eivät ole hyväksyttäviä. Eli jos vieras piirakka kiinnostaa, niin kumi on ehdoton. Koskee tietenkin myös itseäni.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Pikaisissa tottakai kumi jos pariskunta on vuosia yhdessä, niin en ymmärrä kumin käyttöä.

No jos ei halua lapsia?
Tajutkaa ettei kaikilla ole vaihtoehtoja, eikä kaikki halua olla 24/7 joissain oireissa kierimässä, pelkästään siksi vaan ettei tarvitse kärsiä kondomin "inhottavasta" tunteesta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Pikaisissa tottakai kumi jos pariskunta on vuosia yhdessä, niin en ymmärrä kumin käyttöä.

Miksi et ymmärrä? :D
T: 5v yhdessä ja kumi käytössä

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Voi, kun minulla homma on päin vastoin.
Opimme ennen ensimmäistä lasta ja lasten välillä touhuamaan paljaaltaa, kun ei ollut niin tarkkaa vaikka tärppäisikin. Vähän päivien mukaan touhusimme. Käytettiin 69 asentoa, kun olin herkimmilläni.
No, ne kaksi ensimmäistä lasta kun tuli tehtyä, niin on tarkoitus pitää vähän paussia. Siispä kortsut käyttöön. Tuntuma muutoin ritti kun kunhan hankittiin juomuja. Mies hiukan yllättyi kun minä aloin marista että kun en enää saa koloni täydeltä ja ylivuotavasti hänen mehujaan. Niinpä piti ottaa pillerit käyttöön. Ne kyllä minulle jopa sopivatkin, joten ok siltä osin.
Nyt olen tyytyväinen kun saan tuntea joka kerta itseni oikein kunnolla "astutetuksi". Jotenkin se valuminen ja itsensä siivoilu vain niin kuuluu siihen hommaan, etten halua olla ilman sitä.

N30

Uusimmat

Suosituimmat