Miten yksinäiset selviätte viikonlopuista?

vellu

Arki sujuu, koska voin tehdä 10-12h työpäiviä, mutta viikonloput ovat yhtä helvettiä. Tai siis olisivat, jos en vetäisi päätä täyteen viinalla ja lääkkeillä, mutta ei tuo voi pidemmän päälle kovin terveellistä olla. Perjantai sujuu vielä, kun voi olla myöhäseen töissä, mutta lauantai on se pahin. Miten muilla?

Sivut

Kommentit (29)

Vierailija

Mene salille, tanssikurssille ym harrastamaan, siellähän sitä tapaa ihmisiä ja saa aikansa kulumaan, tai vaikka jollekin kansalaisopiston kurssille

Vierailija

Selviän? Rakastan rauhallisia yksinäisiä viikonloppujani. Teen ruokaa, vähän siivoilen, käyn koiran kanssa ulkona. Nautin pelkästä olemisesta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Nautin yksinäisyydestäni. 

Ei se ole kaikille ongelma tai edes mitenkään negatiivinen asia.

Nyt sekotat yksinäisyyden yksin olemiseen. Ihan eri asioita

Vierailija

Luen kirjoja, tapaan ihmisiä, käyn ostoksilla, urheilen, ulkoilen, laitan ruokaa, käyn leffassa jne. Sunnuntait on ihania, kun ei ole pakko lähteä mihinkään ja voi olla yöpaidassa koko päivän ja lukea ja kattoa telkaaria yms. Mulle ei ole ongelma olla vaikka koko viikonloppu yksin kotona.

Vierailija

Ulkoilen koiran kanssa, harrastan mm. käsitöitä ja piirtämistä, katselen leffoja netflixistä.

Ap, hanki itsellesi vaikka kissa, siitä on seuraa sulle.

Vierailija

Tarkoitatko yksinäisellä sitä, ettei sinulla ole ystäviä vaiko vain sitä, että olet sinkku?

Minä tapaan viikonloppuisin ystäviäni, ulkoilen, laitan tulevalle viikolle ruokia valmiiksi (tykkään ruoanlaitosta ja minäkin teen pitkää päivää), kerään voimia, luen, katson leffoja/ telkkaria, nautin yksinäisyydestä jne. Joskus olen pe-ma yksin, joskus on kovinkin vilkasta seuraelämää. 

Vierailija

Olen itseni paras kaveri. Jos tämän kuluneen kliseen sallitte. :)

Nautin omasta rauhasta ja siitä, että voin tehdä mitä haluan. Tai olla tekemättä. :)

Vierailija

Teen hyvää ruokaa, siivoan ettei viikolla tarvi samoin hoidan ruokaostokset ettei viikolla tarvi käydä kaupassa. Kokkaan myös jonkin ruoan sunnuntaina mitä voi ottaa töihin lounaaksi useampana päivänä.

Katselen elokuvia ja dokumentteja, luen, nukun, leivon, saunon, teen jonkin kasvonaamion, otan jalkakylvyn ja hoidan jalat, surffailen netissä, käyn kävelyllä, uimassa joskus mäkkärin autokaistalla.... Onhan näitä. Viihdyn yksikseni hyvin 😊

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat