Tee Mensa-testi!

Vierailija

Älykkyys on yksi persoonallisuuden piirteistä. Älykkyys on tärkeä ja positiivinen ominaisuus, mutta on olemassa myös monia muita tarpeellisia persoonallisuuden piirteitä, joita älykkyysosamäärä ei mittaa – esimerkiksi ahkeruus, empatiakyky ja tunnollisuus.

Tee Mensa-testi! http://www.iltasanomat.fi/tiede/art-1452828226891.html

Kommentit (10)

Vierailija

Olen jo Mensan jäsen, sain 5/5, tämä oli helppoa.
Nämä testit olivat todella tyhmiä, eivätkä kuvastaneet Mensan testin kysymyksiä.

Vierailija

Tein tuon testin kotona jonka mensa lähetti minullle jotta voi kokeilla kannattaako mennä virallisiin kokeisiin. Liian hyvä tulos ja koska olen työkyvyttömyyseläkkeellä tuli heti mieleen, jotta nehän voi nähdä nuo tulokset ja pistää takaisin johonkin koulutukseen eli en mennyt enkä ikinä mene vaan nautiin eläkkeestäni täysillä.

Vierailija

Olen tehnyt Mensan nettitestin (ja joukon muita äo-testejä) ja olen älykäs. Jokaisen mukaan kuulun älykkäimpään kahteen prosenttiin.

Valitettavasti olen rajoittuneesti empatiakykyinen, laiska, en kovin tunnollinen ja omaan surkean itsetunnon. :D

Vierailija

4/5 vaan ja tuntui jotenkin hankalalta, vaikea keskittyä. Pitäisköhän huolestua, kun yleensä olen saanut hyviä tuloksia vastaavista.

Vierailija

Siinä oikeassa Mensan vanhassa testissä sain 152 ja myös EQ on mitattu korkeaksi. Ei kai ihme, että pomo aina soittaa, kun se vaihtaa firmaa ja pyytää minuakin vaihtamaan sinne. Saman pomon alaisena on kiva tehdä töitä missä tahansa kun on molemminpuolinen luottamus. Taitaa olla hänelläkin korkea IQ ja EQ.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat