Aion omistaa elämäni matkusteluille, seikkailuille ja maailman näkemiselle

Vierailija

Olen nyt 24v, olen hyvin seikkailunhaluinen, enkä ole päässyt juurikaan lapsuudessani näkemään maailmaa Tallinnaa pidemmälle. Nyt olen päättänyt omistaa elämäni maailmassa kiertelylle, haluan nähdä eri kulttuureja ja sen, millaista elämä on maapallon toisella puolella. En halua missään nimessä juuttua kotiin, ja olen päättänyt jättää lapsetkin hankkimatta. Mieheni on kanssani hyvin samoilla linjoilla, erittäin seikkailunhaluinen matkustelija- luonne. Kumpikaan meistä ei kaipaa perhe-elämää.

Sivut

Kommentit (50)

Vierailija

Hyvä valinta. Maailmaa kiertäneet ihmiset ovatkin yleensä rentoja ja avarakatseisia. Tuttavapiirissäni on tälläinen matkustelu- pariskunta, ovat aivan ihanaa seuraa.

Vierailija

Hyvä! On aina kiva kun tietää mitä haluaa, ja pyrkii elämään niin että toiveet toteutuu.

Nimim. nomadina jo 18 vuotta.

Vierailija

Money money money
must be funny
in a rich man's world...

Hyvää matkaa teille molemmille, kun rahoitus tuntuu olevan kunnossa.

Vierailija

Minäkin haluan! On yksi lapsi, mutta eiköhän hänkin nauti seikkailuista, kun kasvaa. Kunhan hän oppii kävelemään, mekin aletaan seikkailla! En ymmärrä, miksi lapsi olisi este matkustelulle? Onhan perheitä, jotka seilaa vuosia purjeveneellä ympäri maailmaa vaikka on useampia lapsia.

Vierailija

Arvasin, että aloitus liittyy lapsiin. Voi miksi ihmisillä on pakonomainen tarve julistaa lapsettomuuttaan? Tietoisku: Lapset ja matkustelu eivät sulje toisiaan pois. 

Vierailija

Hyvä asenne, eikä välttämättä tarvitse aina sitä maailmanmatkailuakaan. Tavallisen arkipäivänkin voi halutessaan nähdä hyvin, kun ei vain juokse niitä läpi jatkuvasti suorittaen.

Mulle iski juuri äsken pitkästä aikaa matkakuume. Sormet kävi ennen kuin tajusinkaan, ja nyt mieleni on osittain toisaalla ja punnitsen mitä tekisin... Mä vähän luulen että täytyy karistaa pölyt, jos vaan saumaa tehdä niin.

Vierailija

Sitä vaan ihmettelen, mitä velanomadit hengaa vauvapalstalla? Luulisi, että olette liian kiinni seikkailuissanne .

Vierailija

Todennäköisesti myös muutatte ulkomaille. Itse olen matkustellut peräti 10 vuotta ja ei sitä todellakaan Suomessa tule asuttua kokoaikaa. Olen asunut Münchenissä, Lontoossa, Madridissa ja nyt asun taas Helsingissä, tosin suunnitelmissa muuttaa jälleen ulkomaille. Olen siis asunut vain Euroopassa, muihin maanosiin ei jostain syystä kuitenkaan viitsinyt muuttaa. Australia on vielä näkemättä, joten täytynee suunnata sinne seuraavaksi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sitä vaan ihmettelen, mitä velanomadit hengaa vauvapalstalla? Luulisi, että olette liian kiinni seikkailuissanne .

Seikkailuni on vasta alkamassa :D kai täällä av-palstalla saa muustakin kuin vauvoista puhua?

-ap

Vierailija

Minäkin matkustaisin vaikka jatkuvasti, jos ei olisi työtä ja perhettä. Näistä huolimatta tein viime vuonna kuusi ulkomaanmatkaa, joista 2 kaukoitään. Osalla matkoista perhettä mukana osalla ei. Eläkkeellä matkustan niin kauan kuin terveyttä riittää.
Eli ap:n suunitelma on minusta hyvä.

Vierailija

Minä taas olen lapsuudenperheessäni matkustellut hyvin paljon jo teini-ikäisenä ja tiedän, että matkustelu on vain matkustelua. Ihanaa, mutta ei mitään, jos ei ole ihanaa omaa kumppania ja perhettä vierellä. Lapsia on ja oman tyttäreni kanssa on mahtavaa matkustaa. 

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat